Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Status å ha Bærum skilter ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*snip snap*

Nei, les på nytt. Både det jeg skrev og det som står i artikkelen. ;)

8870783[/snapback]

Skjønner. Var litt kjapp ja :roll: Uansett så var det dårlig gjort å informere meg om det, for jeg satt oppe halve natta og fikset på den siden. La til prøveskilt, rallyskilt og militære prøveskilt, fixet masse feil-informasjon samt la til ganske mye (bl. a. oversikt over ambasadenes skilter)

Endret av cyclo
Lenke til kommentar

Jeg bor i Hønefoss - 1 times kjøring fra Oslo. Og mange fra kommer fra Olso og Bærum for å kjøpe bil her siden det ofte er billigere enn å kjøpe i Oslodistriktet, og drar til Oslo/Bærum for å registrere den. Så mange mener nok at det er status med BR/BP og slike skilter ja.

 

Har også hørt at man får igjen 2500,- mer for bilen ved salg pga av Oslo/bærum skilter :p

EDIT: Var visst enda værre.. :p

 

Ifølge Statens vegvesen øker bruktprisen på kjøretøyet når bilen er skiltet med BP framfor andre bokstavkombinasjoner.

 

– Bileiere fra hele landet kommer hit for å registrere bilene sine. De hevder det øker bruktprisen med opp til 5.000 kroner og at det ser bedre ut sa Mona Johnsen ved Asker og Bærum trafikkstasjon til Aftenposten i 2001.

 

50 prosent av de bruktimporterte bilene som har BP-skilt har eiere som ikke bor i Bærum.

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...