TCLarsen Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Hvordan får jeg Ixus 800 til å dukke opp som en "removable drive" i Windows? Det virker som jeg er nødt til å installere ekstra programvare for å overføre bilder, men jeg er vant til at kameraet bare får en egen stasjosnbokstav så jeg kan overføre bildene manuelt. Er dette mulig med Canon Ixus 800?
Pricks Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Se lenger ned. Den kommer ikke som en vanlig disk med stasjonsbokstav, men skal komme under diskene dine som "Canon Ixus osv.".
TCLarsen Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Skrevet 14. juni 2007 Dette får jeg ikke på min maskin. Hva må jeg installere får å få til dette? Jeg bruker Windows 2000.
Lukilock Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Kan godt henne at Win2000 ikke har drivere innstalert fra før for dette kameraet, så da må du bruke de som er med. Sempron
TCLarsen Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Skrevet 15. juni 2007 Ja, det fungerer med drivere, men på en annen måte som er veldig tungvindt i forhold til det å dra og slippe fra kameraet til en annen mappe på maskinen.
andreash Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Ja, det fungerer med drivere, men på en annen måte som er veldig tungvindt i forhold til det å dra og slippe fra kameraet til en annen mappe på maskinen. 8866752[/snapback] Kjøp en kortleser så er det mye enklere med en gang Andreas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå