Gå til innhold

Liste over nettbutikker for klær


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig mye tacky det var på emoda.no =D

 

www.zoovillage.com (Sender ikke til Norge, men kan fikses med firmaer som JetCarrier viss du absolutt skal bestille derfra, eller til postboks i Sverige)

www.yoox.com

www.styledrops.com

www.caliroots.com

www.revolveclothing.com

www.diabro.net

Lenke til kommentar
Herlig mye tacky det var på emoda.no =D

 

www.zoovillage.com (Sender ikke til Norge, men kan fikses med firmaer som JetCarrier viss du absolutt skal bestille derfra, eller til postboks i Sverige)

www.yoox.com

www.styledrops.com

www.caliroots.com

www.revolveclothing.com

www.diabro.net

8855612[/snapback]

 

blir varene tollet? hvis ikke er jo prisene veldig lave..

Lenke til kommentar
Hvordan er det med toll/frakt fra Danmark?

Skulle gjerne habestilt noe derfra, men hadde vært surt om jeg får 200kr++ i toll, samt en helvetes frakt på kjøpet. Slipper man toll med Danmark-handel`?

8909894[/snapback]

 

www.smartguy.dk trykk på det norske flagget. tror det er slik d fungerer

Lenke til kommentar
blir varene tollet? hvis ikke er jo prisene veldig lave..

8901043[/snapback]

toll ja... :hm:

8901076[/snapback]

 

 

bare å skaffe seg postboks eller postkasse i sverige det om man bor nærme grensen (jeg har gjort det), så slipper man IDIOT toll gresnsa i norge. betalter vel 300kr for en post kasse i sverige i året.. det har man tjent inn på en litt større bestiling på nette

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Er www.caliroots.com en svensk nettbutikk. Isåfall vil vi slippe toll, og de har mye FETT!

8909879[/snapback]

 

Var innom siden og fant mye kult. Liker denne type shortser; http://caliroots.com/system/search/product.asp?id=10338

 

Befinner denne varen seg i Sverige? Hvor mye blir tollen til Norge?

 

Noen som vet om noen andre nettsider/steder hvor de selger denne typen shortser, så tar jeg gjerne i mot tips/råd!

 

Takk! :)

 

Ps! Angående linken over; jeg bruker vanligvis 31/32 i livet, så vil "size 32" passe meg, da?

Endret av khvm
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
http://laredoute.no

8849711[/snapback]

 

Må aldri aldri aldri finne på og handle der! Bestillte et par sko, og fikk for det første feil farge på skoa, men det som plaget vette av meg var den enorme mengden spam post de sendte ut! (ordentlig post, ikke epost) reklamer og kataloger i ett sett. Måtte tilslutt bare be de slette kontoen min for å få stopp på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...