Gå til innhold

Timesplitters 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk tak i TS2 og forventet mye av den samme gleden som ved Goldeneye 64 og Perfect Dark. Jeg satte i disken med høye forventninger. Etterhvert ble jeg mer og mer skuffet, fordi det var egentlig ikke så bra(min mening) Jeg fikk alle multiplayer modusene og rundet en del story oppdrag. Det manglet nesten alt av realisme, og virket for mye arcad.

 

Pluss med spillet:

Mange MP moduser

Mange MP skins

Et variert utvalg våpen

Feit grafikk

 

Minus med spillet:

Uten venner å spille med går du fort lei av MP modusene selv om det er mange.

Når du øker Botskillen er de fortsatt like dumme, men skyter fortere og tåler uendelig mye mer juling før de kvelder.

Lite realisme

ikkeno blod

kan bare være laget som angriper på assault(eller tar jeg feil?)

Elendig auto aim (for de som bruker dette)

urealistiske story oppdrag (drepe flere hundre zombier i sibir år 1990? nei takk, heller aliens i f.eks. halo)

ikke samme spilleglede som PD og Goldeneye, langt ifra faktisk

Lenke til kommentar
Jeg fikk tak i TS2 og forventet mye av den samme gleden som ved Goldeneye 64 og Perfect Dark. Jeg satte i disken med høye forventninger. Etterhvert ble jeg mer og mer skuffet, fordi det var egentlig ikke så bra(min mening) Jeg fikk alle multiplayer modusene og rundet en del story oppdrag. Det manglet nesten alt av realisme, og virket for mye arcad.

 

Pluss med spillet:

Mange MP moduser

Mange MP skins

Et variert utvalg våpen

Feit grafikk

 

Minus med spillet:

Uten venner å spille med går du fort lei av MP modusene selv om det er mange.

Når du øker Botskillen er de fortsatt like dumme, men skyter fortere og tåler uendelig mye mer juling før de kvelder.

Lite realisme

ikkeno blod

kan bare være laget som angriper på assault(eller tar jeg feil?)

Elendig auto aim (for de som bruker dette)

urealistiske story oppdrag (drepe flere hundre zombier i sibir år 1990? nei takk, heller aliens i f.eks. halo)

ikke samme spilleglede som PD og Goldeneye, langt ifra faktisk

 

Hvis du kjøper TS2 og forventer realisme så er du ute å kjøre, det har aldri vært poenget med spill. Det er 100% underholdene arcade spill, og det er knall bra, multiplayer delen fungerer som goldeneye delen, bare den holder den standaren du kan forvente nå til dags. Det går smærtefritt ikke noen slowdows, noe som øddelegger et FPS spill med en gang.

 

Og seriøst, er det ikke blod i spillet? Hva spiller det for noen rolle?

Lenke til kommentar
Jeg fikk tak i TS2 og forventet mye av den samme gleden som ved Goldeneye 64 og Perfect Dark. Jeg satte i disken med høye forventninger. Etterhvert ble jeg mer og mer skuffet, fordi det var egentlig ikke så bra(min mening) Jeg fikk alle multiplayer modusene og rundet en del story oppdrag. Det manglet nesten alt av realisme, og virket for mye arcad.

 

Pluss med spillet:

Mange MP moduser

Mange MP skins

Et variert utvalg våpen

Feit grafikk

 

Minus med spillet:

Uten venner å spille med går du fort lei av MP modusene selv om det er mange.

Når du øker Botskillen er de fortsatt like dumme, men skyter fortere og tåler uendelig mye mer juling før de kvelder.

Lite realisme

ikkeno blod

kan bare være laget som angriper på assault(eller tar jeg feil?)

Elendig auto aim (for de som bruker dette)

urealistiske story oppdrag (drepe flere hundre zombier i sibir år 1990? nei takk, heller aliens i f.eks. halo)

ikke samme spilleglede som PD og Goldeneye, langt ifra faktisk

 

Hvis du kjøper TS2 og forventer realisme så er du ute å kjøre, det har aldri vært poenget med spill. Det er 100% underholdene arcade spill, og det er knall bra, multiplayer delen fungerer som goldeneye delen, bare den holder den standaren du kan forvente nå til dags. Det går smærtefritt ikke noen slowdows, noe som øddelegger et FPS spill med en gang.

 

Og seriøst, er det ikke blod i spillet? Hva spiller det for noen rolle?

 

Du forventer overhodet ingen realisme i spill? som f.eks. at du holder 1000mph med en bil og tar usvinger? ærlig talt, man kan forvente litt realisme, selv om det er et arcadespill. Blir litt kjedelig å stå å skyte av noen hodet bare for å finne ut at han fortsatt lever. Eller å stå et halvminutt med 2x Luger og skyte en fyr i brystkassa uten at han dør.

Blod er ikke blodviktig i et spill men greit å ha med. Jeg likte rett og slett ikke spillet og det er min mening, andre ha sin.

Fant et pluss til med spillet:

punkt 1: tenn på noen med flammekaster

punkt 2: bruk brannslokningsapparatet og slokk brannen igjen

Lenke til kommentar
  • 6 år senere...

Dette er det aller beste spillet jeg noen gang har spilt! Når du er ferdig med singleplayer/coop så er det bare og slå seg løs på minigames eller multiplayer. Skal du ha platinum på alle minigames, får du mange mange timer foran xboxen med moro og frustrasjon.

 

Har du aldri spilt dette spillet, har du ikke levd livet :p

Lenke til kommentar

Hei!

 

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og dermed vil det være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen. Om du ikke endrer emnetittel kan tråden bli stengt.

 

Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker p_report.gif-knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen.

 

Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...