Gå til innhold

Zalman Reserator 2 problem...igjen. [Løst]


Anbefalte innlegg

Jeg hadde da en Resrator 2 som jeg fikk problemer med etter et par månder, jeg fikk da byttet denne, men jeg får ikke den nye til å virke :( Jeg prøve å få den til å virke før jeg kobler den til vannblokkene, men jeg skjønner ikke hva jeg gjør galt.

 

1) Jeg jump starter en PSU og gir den strøm.

2) Så kobler jeg Reseratoren til PSUen og setter kontakten til Reseratoren i kontakten i veggen.

3) Jeg kobler "Degassing Tube" til IN og OUT på Reseratoren.

4) Jeg heller vann i Reseratoren.

5) Jeg trykker på PSUen.

 

Det som så skjer er at det kommer en liten lyd fra Reseratoren når jeg skrur den på. "Rommet" til propellen foran lyser blått, men propellen beveger seg ikke. Vannet i slangen beveger seg heller ikke, men jeg mener at jeg hører en liten during fra pumpa. Hva gjør jeg galt? Den første Reseratoren jeg hadde, starten helt fint med en gang da jeg testen den. Den jeg har nå kan jeg koble til AM2 også, det kunne jeg ikke med den første jeg fikk. Er dette en nyere Reserator 2? Er det mulig at det er en feil med disse Reseratorene?

 

Håper noen kan hjelpe meg, jeg begynner å bli utrolig lei av alle disse problemene :cry:

Endret av Kake24
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må kun huske på å ikke fylle vanntanken full for så å "tilte" den slik att den nesten ligger horisontalt, da vil du høre att vannet begynner å sirkulere.

Deretter er det bare å fylle opp vanntanken.

 

Du må nok mest sannsynelig gjøre samme sak etter att du har koblet til vannblokkene også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...