cossiemk1 Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Men ikke alt hos Eltek er i toppklassen da, det skal sies, men seas lotus er noe av det bedre når det gjelder lydkvalitet, og Dynabel DY9812/15 er et ganske heftig element, med enormt trykk, og rimelig bra lydkvalitet... Hvor har du vært det siste året? er det noe jeg er skuffet over så er det prestasjonen til DY9812/15, ett element som ser ut som at det spiller bra, men som ikke gjør det. 9178557[/snapback] Du blander ikke med DY9412 nå?? Har selv 2stk DY9815 på hver sin BF7501 forsterker, og det resulterer i en meget stram og kjapp, presis bass... Men da får de jo også over 2000 watt hver... http://www.mamut.com/dynabel/subdet534.htm
TheKims Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Min mening om kicker er at de spiller litt for stramm bass uten den dype bassen man er ute etter. Sjekk heller ut ground zero sine de spiller utroligt ren og dyp bass.
Roiku Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 Mens vi allerede er utenfor Kicker-banen, så benytter jeg anledningen til å spørre om Cadence er noe å satse på? Mer nøyaktig Cadence TX12-4A TRIPLEX, da med 4 Ohm. Hvordan vil dette gå med en Audison forsterker på RMS 250W (4ohm)? Drister meg på dette OT-spørsmålet siden denne delen av forumet ikke har noen tråd for generell spørsmål og jeg ikke mener dette er bra nok for å åpne en ny tråd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå