Gå til innhold

Kanaltilbudet i det nye bakkenettet


Anbefalte innlegg

3. rikstv er først og fremst for de som har en uhf antenne og ikke mottar annet enn nrk og tv2 (svt1 & 2 på grensa). jeg regner med at de fleste allerede betaler lisensen og da er den digitale boksen den eneste tilleggsutgiften, en engangsutgift

 

Hva med kortavgiften? - En hyggelig ekstrautgift på 720,- i året gitt :tease:

 

Og etter 2009 så må man abonnere på den minste pakken til 189,- mnd for å få TV2 .... lol :p - med mindre den da blir lansert som enkeltkanal, noe som jeg tror vil undergrave det åpenbare at de har tenkt å vri flast mulig over på en 189,- pakke her ....

 

Nei, Denne høsten kommer til å bli en Bonanza for parabolselgerne, merk mine ord. - Og der står det bare en aktør tilbake, nemlig Viasat, for CD kommer ikke til å få lov til å skvise rikstv på pris .....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo bare at dere samler dere og stemmer Frp hele gjengen så får dere jo igjennom det du ramser opp her.

9138665[/snapback]

 

Hva har det med stemming å gjøre? Det er enkel markedstankegang, produktet er for dårlig kontra kostnaden, så da kjøper man det ikke. For 5000+ kan man kjøpe mange dvder i året. Det eneste TV har å by på for en person i min alder er Live sport.

 

AtW

9138776[/snapback]

Det har å gjøre med at Frp var/er i mot det digitale bakkenettet og at de vil privatisere NRK som de vil med alt annet.

Lenke til kommentar

Det er jo bare at dere samler dere og stemmer Frp hele gjengen så får dere jo igjennom det du ramser opp her.

9138665[/snapback]

 

Hva har det med stemming å gjøre? Det er enkel markedstankegang, produktet er for dårlig kontra kostnaden, så da kjøper man det ikke. For 5000+ kan man kjøpe mange dvder i året. Det eneste TV har å by på for en person i min alder er Live sport.

 

AtW

9138776[/snapback]

Det har å gjøre med at Frp var/er i mot det digitale bakkenettet og at de vil privatisere NRK som de vil med alt annet.

9139276[/snapback]

Privatisering som vil innebære at NRK sender reklame i stedet forå straffe uskyldige folk som aldrig ser på nrk?

Haleluja :yes:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...