Gå til innhold

Hundrevis er utestengt frå WoW for bruk av bot


Anbefalte innlegg

Edit: Vil også nevne viktigheten av at hvordan er spill er utviklet er ikke alltid synonymt med hva folk faktisk ønsker, altså flertallet av spillerne i et spill. Derfor bør glider bli lov slik at veteran spillere kan slippe å levle opp nye figurer når alt de trenger er forex en tank eller healer til guilden. Mye borkasta tid for å adde en tank/healer til en guild spør du meg, og pain for den som får drittjobben.

8848694[/snapback]

 

Prøv noen andre MMORPGs og kom tilbake og si at levlinga i WoW er slitsomt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
** Snipp snipp **

Og til de som sitter å tenker på at jeg ikke har noe liv siden jeg har 2 stk bra utstyrte chars

** Snipp snipp **

8840163[/snapback]

Link til profil?

8848030[/snapback]

 

 

Søke på Tyrian og Nielíra ( main og alt ) i Armoury , begge på Emerald Dream

Lenke til kommentar

Hvis du bare får en 70 dumpet i fanget fordi du allerede har en 70 så blir det mange som ikke kan klassen sin etterhvert. Mye av veien til 70 er læring.

 

Fant selv ut av dette da jeg gjenopptok warrioren min som jeg slutta å spille på for 2 år siden, da var han 37. La meg si det slik at jeg har ikke akkurat stø kontroll på abilities når jeg nå spiller han igjen (dette kommer i løpet av noen instanceruns dog)

 

"/ignore Azid"

Lenke til kommentar

Må faktisk innrømme at jeg jeg var en av de som ble bannet 12. juni.

 

Ble faktisk veldig interissert i glider i slutten av mai, og bestemte meg for å kjøpe den. Lusle 160 spenn. Må si programmet funket som F.

 

Vet det er juks, og gliders får som fortjent.

 

Levla til 40 på en uke.. :D

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke helt hva jeg (...)

8848272[/snapback]

Det er ingen som bestemmer hvor (...)

8848540[/snapback]

Veldig godt svar Rata101, jeg er helt enig med deg. Folk klager fordi de bruke mye tid på å spille, det er jo helt absurd.

 

Fakta er at bots og ikke minst hacking av kontorer, som er et direkte resultat av at folk kjøper gull, er et stort problem. Tenk på hvor mange arbeidstimer som brukes av gamemasters og andre kun på bot reports, restoration av hacka kontoer, gold sellers, etc etc. Skulle gjerne sett at disse ressursene kunne brukes til spillernes beste (kanskje en ønsketenkning? :roll: ).

Lenke til kommentar
Må faktisk innrømme at jeg jeg var en av de som ble bannet 12. juni.

 

Ble faktisk veldig interissert i glider i slutten av mai, og bestemte meg for å kjøpe den. Lusle 160 spenn. Må si programmet funket som F.

 

Vet det er juks, og gliders får som fortjent.

 

Levla til 40 på en uke..  :D

8850016[/snapback]

 

40 på en uke selv uten juks her med hunteren :roll: Faktisk 4d 23h played når jeg hitta 50, hvor jeg ikke gadd mer :)

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar

Nstin: Blizzard lagde sin EULA, som forbyr all bruk av "third party software" lenge før wow-spillere begynte å klage over bots.

 

Et eksempel på hvorfor Blizzard ikke liker bots - på tvers av hva spillere måtte mene - er den mengden server-load bots står for i forhold til normale spillere.

Bots representerer muligheten for å ha en character gående i spillet 24/7, noe Blizzard taper penger på fordi det vil si at hvis alle hadde kjørt bots 24/7, så måtte Blizzard brukt mere penger på innkjøp og drifting av realm-servere.

Lenke til kommentar
Må faktisk innrømme at jeg jeg var en av de som ble bannet 12. juni.

 

Ble faktisk veldig interissert i glider i slutten av mai, og bestemte meg for å kjøpe den. Lusle 160 spenn. Må si programmet funket som F.

 

Vet det er juks, og gliders får som fortjent.

 

Levla til 40 på en uke..  :D

8850016[/snapback]

 

40 på en uke selv uten juks her med hunteren :roll: Faktisk 4d 23h played når jeg hitta 50, hvor jeg ikke gadd mer :)

8850049[/snapback]

 

 

Det fine er at jeg lå i senga å sov mens du sleit deg igjennom tast etter tast :tease:

Lenke til kommentar
Må faktisk innrømme at jeg jeg var en av de som ble bannet 12. juni.

 

Ble faktisk veldig interissert i glider i slutten av mai, og bestemte meg for å kjøpe den. Lusle 160 spenn. Må si programmet funket som F.

 

Vet det er juks, og gliders får som fortjent.

 

Levla til 40 på en uke..  :D

8850016[/snapback]

 

40 på en uke selv uten juks her med hunteren :roll: Faktisk 4d 23h played når jeg hitta 50, hvor jeg ikke gadd mer :)

8850049[/snapback]

 

 

Det fine er at jeg lå i senga å sov mens du sleit deg igjennom tast etter tast :tease:

8850118[/snapback]

 

Det er ikke det som er det fine.. Det fine er at jeg fortsatt har kontoen min mens du sutrer over at du ikke får spille wow mer :thumbup:

Lenke til kommentar

Huff ja glider må bare bli lov.

Er så drit lei av å lvl opp mine egne karakterer.

Det går ikke en jævla dag uten at jeg hater å spille min egen karakter gjennom Azeroth og Outland.

Synes du spillet virkelig er så ille så se til helvete å slutt!

 

Nå har jeg spilt i 2,5 år, rukket å raide med to karakterer i endgame. Første var på et pvp realm med en warrior. Neste en mage på PVE realm, begge karakterer PRE TBC til Nefarain downed med magen, 57% på warrioren.

Har spilt opp en druid til 70, en prest til 63, ja resten kan dere se på i profilen.

Ved hver eneste karakter jeg har spilt opp har det hele tiden vært noe nytt å lære, uten å lvl opp karakteren ville jeg sugd som faen ingame.

 

Før TBC prøvde jeg en paladin og en hunter begge lvl 60 som en jeg ble kjent med ingame ga meg passordet til. Han sa at jeg kunne få begge karakteren hans.

Testa dem litt, men kunne jo ikke en dritt om klassene. Ikke fikk jeg lært meg det skikkelig heller, så jeg ga dem tilbake. Kun ved å lvl opp lærer du klassen din skikkelig med styrker og svakheter. Den som sier noe annet bevis gjerne for meg hvordan.

 

Til dem som klager over at det er så gørr å grinde, har ikke tid pga raiding fordi jeg jobber etc. SLUTT Å RAID da. Det er da ingen poeng å spille et spill dere faktisk ikke helt finner tid til å spille på en skikkelig måte? Drar en pararell til en RL situasjon her ved det samme. Har man ikke tid til alt man vil gjøre i RL som er en nødvendighet så sender du vel ikke en bot for å jobbe, eller møte en kompis for deg? Da planlegger du hvordan den situasjonen skal løses, samme kan du fint gjøre inne i wow. Faen, husk at det her er et spill. Et spill skal man ha det moro med, det skal da ikke være din andre jobb.

 

Selv har jeg en kone og er i full jobb. Nå har jeg brukt tid på wow det skal ikke stikkes under en stol, kanskje noen ganger til og med for mye. Men det er helt opp til deg selv om du vil fortsette å game mer enn det som er sunt eller ikke. For meg var valget enkelt, raiding var det bare å kutte ut. Jeg hadde nok med jobben jeg utfører i RL. Å sette inn en bot for meg var rett og slett uaktuelt til å grinde for meg når jeg var på jobb.

 

Jaja, ble en tekst flood her men den dagen du kjører inn en bot for å spille for deg har du tapt.

Lenke til kommentar
Huff ja glider må bare bli lov.

Er så drit lei av å lvl opp mine egne karakterer.

Det går ikke en jævla dag uten at jeg hater å spille min egen karakter gjennom Azeroth og Outland.

Synes du spillet virkelig er så ille så se til helvete å slutt!

 

Nå har jeg spilt i 2,5 år, rukket å raide med to karakterer i endgame. Første var på et pvp realm med en warrior. Neste en mage på PVE realm, begge karakterer PRE TBC til Nefarain downed med magen, 57% på warrioren.

Har spilt opp en druid til 70, en prest til 63, ja resten kan dere se på i profilen.

Ved hver eneste karakter jeg har spilt opp har det hele tiden vært noe nytt å lære, uten å lvl opp karakteren ville jeg sugd som faen ingame.

 

Før TBC prøvde jeg en paladin og en hunter begge lvl 60 som en jeg ble kjent med ingame ga meg passordet til. Han sa at jeg kunne få begge karakteren hans.

Testa dem litt, men kunne jo ikke en dritt om klassene. Ikke fikk jeg lært meg det skikkelig heller, så jeg ga dem tilbake. Kun ved å lvl opp lærer du klassen din skikkelig med styrker og svakheter. Den som sier noe annet bevis gjerne for meg hvordan.

 

Til dem som klager over at det er så gørr å grinde, har ikke tid pga raiding fordi jeg jobber etc.  SLUTT Å RAID da. Det er da ingen poeng å spille et spill dere faktisk ikke helt finner tid til å spille på en skikkelig måte? Drar en pararell til en RL situasjon her ved det samme. Har man ikke tid til alt man vil gjøre i RL som er en nødvendighet så sender du vel ikke en bot for å jobbe, eller møte en kompis for deg? Da planlegger du hvordan den situasjonen skal løses, samme kan du fint gjøre inne i wow. Faen, husk at det her er et spill. Et spill skal man ha det moro med, det skal da ikke være din andre jobb.

 

Selv har jeg en kone og er i full jobb. Nå har jeg brukt tid på wow det skal ikke stikkes under en stol, kanskje noen ganger til og med for mye. Men det er helt opp til deg selv om du vil fortsette å game mer enn det som er sunt eller ikke. For meg var valget enkelt, raiding var det bare å kutte ut. Jeg hadde nok med jobben jeg utfører i RL. Å sette inn en bot for meg var rett og slett uaktuelt til å grinde for meg når jeg var på jobb.

 

Jaja, ble en tekst flood her men den dagen du kjører inn en bot for å spille for deg har du tapt.

8850170[/snapback]

 

Altså, hvis man henger litt rundt på glider forumet så får man vite en del om folkene som er der.

De fleste har manually levla opp 60/70 selv. Og så bli dritt lei (meg selv blant annet) å levle og farme rep, så de kjøpte seg glider for å gjøre den kjedelige jobben.

 

Det gøyale med glider er at hvis man setter den på når man legger seg, våkner opp neste morgen. Med 2 epics i bagen, 3 blå, 30 stack med cloth og 90 ekstra g.

Det er god følelsen det!

Lenke til kommentar
Det gøyale med glider er at hvis man setter den på når man legger seg, våkner opp neste morgen. Med 2 epics i bagen, 3 blå, 30 stack med cloth og 90 ekstra g.

Det er god følelsen det!

8850219[/snapback]

 

Ikke så god som følelsen jeg ville hatt om det hadde skjedd meg, og jeg ville da gjort det uten å jukse.

Lenke til kommentar

om du ikke har talmodighet til å lvle opp selv kan du jo for faen bare la være!?

wow er et spille hvor du virkelig må stå på for å bli best, og det blir du ikke ved å botte opp til 70 uten å lære deg characteren. hva er da vitsen når du er 70 og ikke kn spille? og wow slutter jo på ingen måte når du har kommet til 70!

det er jo da spillet begynner mener jeg.

 

om du må bruke glider for å spille wow har du ikke noe i wow å gjøre

Lenke til kommentar
om du ikke har talmodighet til å lvle opp selv kan du jo for faen bare la være!?

wow er et spille hvor du virkelig må stå på for å bli best, og det blir du ikke ved å botte opp til 70 uten å lære deg characteren. hva er da vitsen når du er 70 og ikke kn spille? og wow slutter jo på ingen måte når du har kommet til 70!

det er jo da spillet begynner mener jeg.

 

om du må bruke glider for å spille wow har du ikke noe i wow å gjøre

8850314[/snapback]

 

Veldig enig.. Folk bruker det at de har levlet opp manuelt fra før av som et argument.. Latterlig..

Lenke til kommentar

@Hansen, du sier det selv "det som er gøy" World of Warcraft er et MMORPG, det medfører en del momenter som sikkert føles kjedelig.

Selv ville jeg foretrukket å finne itemsa der selv, og fått godfølsen om en epic droppa.

For meg hadde det vært lite tilfredstillende å finne noe slikt på en karakter jeg ikke spilte selv. Det er for meg det som er gleden av å spille, føle at noe du bruker tid på forbedrer seg sakte men sikkert.

Du har nok overdrevet sterkt ved det man kan få inn på en bot i løpet av en kveld også.

Med alle mine karakterer har det kun droppa en epic world drop for meg ved solo spilling. Noen er kanskje ekstremt heldige da..

Nei, spill som dere føler at momenter er kjedelige i bør dere kutte ut isteden for å ty til et supstitude, mens dere gjør andre ting selv.

 

Hva er poenget med faktisk å spille om det er så drit kjedelig, og man er drit lei av å lvl opp? Spill mainen din istedet da vel, eller en annen karakter.

Kanskje best av alt, fin deg et spill som du synes er gøy hele tiden.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar
Det gøyale med glider er at hvis man setter den på når man legger seg, våkner opp neste morgen. Med 2 epics i bagen, 3 blå, 30 stack med cloth og 90 ekstra g.

Det er god følelsen det!

8850219[/snapback]

 

Ikke så god som følelsen jeg ville hatt om det hadde skjedd meg, og jeg ville da gjort det uten å jukse.

8850305[/snapback]

 

Så sant som det er sagt , hvis man jukser i et singleplayer spill blir det bare en selv det går ut over.. men i MMO spill er det ikke bare seg selv man skal tenke på !

 

Hvis jeg har spilt igjennom et spill med juksekoder , er ikke det like gøy som å klare hele spillet igjennom kun ved egen hjelp og ferdigheter.

 

For meg er det en æres sak å ikke jukse i MMO spill , det er her man virkelig kan vise seg som en skilled og god spiller ! Å glide en char opp til lvl 60 eller 70 gir ingen innføring i klassen ( som tidligere nevnt ) og jeg har hatt flere slike i pugs som ikke har snøring på hva de skal gjøre ( kan være kjøpte kontoer og ).

 

Hva med en Paladin som kaster BoS på tank ? eller healer seg selv istedenfor tanken ? Hunter som bruker multishot på sheeped og sapped mobs... osv osv . Hvis man har spilt ærlig ifra lvl 1 til 70 så BØR man kunne klassen sin :thumbdown:

Lenke til kommentar
@Hansen, du sier det selv "det som er gøy" World of Warcraft er et MMORPG, det medfører en del momenter som sikkert føles kjedelig.

Selv ville jeg foretrukket å finne itemsa der selv, og fått godfølsen om en epic droppa.

For meg hadde det vært lite tilfredstillende å finne noe slikt på en karakter jeg ikke spilte selv. Det er for meg det som er gleden av å spille, føle at noe du bruker tid på forbedrer seg sakte men sikkert.

Du har nok overdrevet sterkt ved det man kan få inn på en bot i løpet av en kveld også.

Med alle mine karakterer har det kun droppa en epic world drop for meg ved solo spilling. Noen er kanskje ekstremt heldige da..

Nei, spill som dere føler at momenter er kjedelige i bør dere kutte ut isteden for å ty til et supstitude, mens dere gjør andre ting selv.

 

Hva er poenget med faktisk å spille om det er så drit kjedelig, og man er drit lei av å lvl opp? Spill mainen din istedet da vel, eller en annen karakter.

Kanskje best av alt, fin deg et spill som du synes er gøy hele tiden.

8850379[/snapback]

 

Selvfølgelig overdrev jeg! Det var bare et eksempel på at bot kan være gøy for noen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...