Gå til innhold

Lengre "spill dager" i det nye gta...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kunne godt ha tenkt meg litt lengre dager i et nye gta spillet enn bare 24 minutter som det har vært til nå...er ikke noe problem egentlig..tenkte bare det ville vært kult med litt lengre dager for jeg har ofte opplevd at.."jess nå er det endelig dag i vice city, nå kan jeg jo dra rundt å...nei...der var det natt.." hvis du skjønner :D

Hva synes dere?

Beholder 24 minutters dager eller kanskje forlenge det til 48 minutter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg kunne godt ha tenkt meg litt lengre dager i et nye gta spillet enn bare 24 minutter som det har vært til nå...er ikke noe problem egentlig..tenkte bare det ville vært kult med litt lengre dager for jeg har ofte opplevd at.."jess nå er det endelig dag i vice city, nå kan jeg jo dra rundt å...nei...der var det natt.." hvis du skjønner  :D

Hva synes dere?

8838210[/snapback]

en time i spillet burde tilsvare 20min

Skrevet
Jeg kunne godt ha tenkt meg litt lengre dager i et nye gta spillet enn bare 24 minutter som det har vært til nå...er ikke noe problem egentlig..tenkte bare det ville vært kult med litt lengre dager for jeg har ofte opplevd at.."jess nå er det endelig dag i vice city, nå kan jeg jo dra rundt å...nei...der var det natt.." hvis du skjønner  :D

Hva synes dere?

8838210[/snapback]

en time i spillet burde tilsvare 20min

8838450[/snapback]

jo hadde sikkert vært kult d men tror du ikke det ville vært i litt lengste laget? :p

• 2 uker senere...
Skrevet

Om de skal ha hver time til å vare noe lenger enn 4-5min så må de legge inn "wait" funksjon. Noe jeg håper de legger inn uansett. Skulle uansett ønske at en time i spillet = 15-20min irl. Håper også de legger inn former for fast travel (les: kollektivtrafikk/taxi)

Skrevet

Slik systemet har vore til no har 1 time i gta vore 1 minutt i sann tid.

Om det hadde vorte endra frå 24minutt til 48minutt pr dag i gta hadde vore ein endring på 100%, men likevel ikkje så merkbart som ein skulle tru.

Mi meining er at 1 time i gta burde vore 5 minutt i sann tid.

Då tilsvarer ein dag i gta det samme som 2 timar i sann tid.

Men hadde vore greit om ein kunne velje hastigheit på tid sjølv alt frå 1 minutt til 24tima.

Skrevet

Fordi det er dritkjedelig å spille. Tenk deg et oppdrag da som må foregå på natten. *trippe trippe, "bare 3 timer igjen nå! Yess!*trippe trippe.

Er jo sikker mulig å ta seg en dupp da i spillet, men.

Skrevet
Hvorfor kan ikke 1 time i spillet tilsvare 1 time i virkeligheten.

8960707[/snapback]

Fordi det fort kan bli litt kjedelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...