Gå til innhold

Colin McRae: Dirt får gode kritikker!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@ DBD: Har du merket noe mye til framedrops, og fungerer rattet bedre i fullversjonen enn i demoen?

8856600[/snapback]

Har merka ein god del framedrops når du køyrer rallycross. Det er mest sannsynleg fordi at det er fleire bilar med i same løpet. Ikkje noko som øydelegg spel opplevinga. Det værste er forsåvidt popups som kjem.

 

Rattet fungerar ikkje, om du spør meg. Testa det berre på buggies og sånne pickup trucks. Skal teste det på vanleg rally idag. Om rattet skal fungera nokon lunde, trur eg det er i den greina ein skal satsa på.

 

Skal òg sjekke korleis multiplayer er på det. Splitscreen m.m.

 

Ein ting eg merka var forøvrig at etter 40 min (!) speling, hadde eg allereie fått 120 i gamerscore. Virka som om achievments er spredd godt ut i spelet.

 

Spelet slår ikkje forza 2 (hos meg) -- men er eit deilig avbrekk! Veldig kjekt spel, og når det er såpass mange forskjellige rally greiner så gir det spelet stor variasjon.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar

Hehe, skjønner hva du mener med at rattet ikke funker :)

 

Men det er bare at det er kjempeforskjell i utslaget du trenger å gjøre før bilen reagerer mellom Forza 2 og DiRT. Når jeg først prøvde DiRT så rattet jeg likt som jeg gjør i Forza 2. Det ender med vingling fra side til side. Prøv heller mye mindre utslag i DiRT så skal du se at du får bedre kontroll. Man klarer seg også ganske fint uten å bruke bremsen i noen særlig grad i DiRT. (I hvertfall på Tier 1, har enda ikke kjørt asfalt rally da)

 

Men som DbD sier så er DiRT er kjærkomment avbrekk fra Forza 2, og at det er MYE å gjøre i DiRT er ingen underdrivelse.

 

Til info: Spillet har kommet ut i Tyskland.

Lenke til kommentar
Rattet fungerar ikkje, om du spør meg. Testa det berre på buggies og sånne pickup trucks. Skal teste det på vanleg rally idag. Om rattet skal fungera nokon lunde, trur eg det er i den greina ein skal satsa på.

 

 

Du vet at default settingen på rattet sies å være svært dårlig, og at man kan justere dette? (jeg postet en link i demo tråden)

Lenke til kommentar
Rattet fungerar ikkje, om du spør meg. Testa det berre på buggies og sånne pickup trucks. Skal teste det på vanleg rally idag. Om rattet skal fungera nokon lunde, trur eg det er i den greina ein skal satsa på.

 

 

Du vet at default settingen på rattet sies å være svært dårlig, og at man kan justere dette? (jeg postet en link i demo tråden)

8857783[/snapback]

 

 

Gidder du å poste den samme linken i denne tråden også?? Hadde vært fint :thumbup:

Lenke til kommentar
@ DBD: Har du merket noe mye til framedrops, og fungerer rattet bedre i fullversjonen enn i demoen?

8856600[/snapback]

Samme mye fpsdrops som demo og fullversion (PC). Får 25-30fps med alt på high (ikke ultra), men det er jo langt ifra spillbart. :nei:

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Eg har køyrd igjennom Tier 1. Og har endo ikkje nytta meg noko særleg av bremsene. Veldig arcade'ish -- sjølv om det i seg sjølve ikkje gjer meg noko. Skal prøve tipsa dine med rattet seinare idag.

8857757[/snapback]

 

hvor i alle dager har dere fått spillet fra?

lyst på nå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...