Gå til innhold

Skal kjøpe designtelefon, tips? meninger?


Anbefalte innlegg

HeiHei!

 

Har tenkt å kjøpe meg ny mobil i løpet av 1 måneds tid ca. Mobilen må se bra ut, ha muligheter for MP3 avspilling og et brukbart kamera. Den har ikke bruk for EDGE, 3G osv.

 

Valget står mellom 5 mobiler... med 3 favoritter...

 

Disse tre er Samsung U600, LG KE970 Shine og Nokia N73.

 

De to andre er Motorola K1 og samsung E900.

 

Hva mener dere om disse mobilene og hva vil dere anbefalle?

 

Kom gjerne med mobiler dere mener kan være av interesse.

 

På forhånd takk ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med SteinF. U600 er meget lekker men smart er den ikke. Har hatt min i litt over en mnd men har blitt lei den nå (blir veldig fort lei mobiler dog:P) så jeg har bestillt HTC Touch. U600 er en kjempefin mobil hvis du ikke bryr deg om å kunne vasse i tredje parts programmer og spill (utenom Java) og har bruk for 3G. Mobilen tar også meget gode bilder og har god MP3 spiller (med bruk av overgang og eget headsett) samt god RDS FM-Radio. U600 støtter ikke nedlastbare themes (har svart på hvit eller hvit på svart themes innebygd) og har ikke støtte for vibrering og lyd på SMS samtidig (ikke vibrere først heller!) Her må du velge enten eller.. Den har vibrere og lyd på innkommende samtaler dog.

 

N73 har bedre bildekvalitet på kamera og har Symbian slik at du vil kunne finne HAUGEVIS av nyttige (og unyttige:P) programmer og spill. Du kan f.eks laste ned videoavspillings software som muligjør bl.a DivX og XviD avspilling. Du kan også få masse kule themes slik at du ikke blir lei menyens og hovedskjermens utseende.

Lenke til kommentar
Takker AeroX:)

 

Heller nok mot Nokia'n....blir fort lei mobilen jeg også...

 

men designet på nokian trekker ned....ikke bra, så er fortsatt litt usikker... :wallbash: hehe

8849702[/snapback]

 

trekker det tilbake og melder at jeg med 76% sannsynlighet kjøper U600 :love: , med mindre det kommer noen gode argumneter for andre mobiler som treffer meg :thumbup:

 

kan noen avkrefte\bekrefte at det er slark på U600??

har lest så mange forskjellige meninger om dette :hmm:

 

Likte også U700, men trenger som sagt ikke 3G og alt det der :hmm:

Endret av treningsdagboka-com
Lenke til kommentar

iPhone: fin, kort batteri tid, må reigstrere seg på iTunes for førstegangs oppstart, terningkast 1.

 

 

hva jeg har: Nokia N91: +8 timer batteri tid for avspilling av musikk, stor, ligger stødig i handa, men ikke forr stor, lett og konfigurere til hva du vil. -ikke minne kort.

 

U600/700 var mitt andre valg ved kjøp av telefon.

 

 

Prada: fin telefon, batteri tid enda ukjent, må ikke registreres online før bruk, passe stor.

 

SEP: laget av SE....trenger en si mere? mye problemer med avspilling på nyere serier (ihvertfall på de modellene solgt her i HBG).

Endret av Fritz0r
Lenke til kommentar
LG KE820 er en veldig fin designtelefon. Høres ut som om den passer bra for deg;) Jeg har den selv og ble positivt overrasket siden jeg bare har hatt nokia og SE'er.  :ph34r:

8861456[/snapback]

 

ensete er 2mp kamera :hmm: også liker jeg ikke plasseringen av tastene...

har prøvd den...likte den ikke:P men den skiller seg ut ja;)

*leifert i dag

Endret av treningsdagboka-com
Lenke til kommentar

kan noen avkrefte\bekrefte at det er slark på U600??

har lest så mange forskjellige meninger om dette :hmm:

 

Likte også U700, men trenger som sagt ikke 3G og alt det der :hmm:

8861333[/snapback]

 

Min U600 har iallefall litt slark når den er åpen. Men det er ikke så veldig irriterende for min del.

Når jeg nå har brukt den i ca 1 mnd så er jeg litt irritert over de trykkfølsomme knappene. Hender av og til at jeg kommer borti dem når jeg skriver sms eller ser på bilder så detter jeg rett ut :) Og bommer litt på sms-skriving i forhold til de andre mobilene jeg har hatt pga at tastene er helt flate.

 

U700 er vel mer eller mindre helt lik U600 bare at den har Super 3G, videotelefoni og ser litt annerledes ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...