Gå til innhold

heisann


Anbefalte innlegg

Noen her som har erfaringer med Nokia 6610?

 

Vurderte først å kjøpe Nokia 3510i, men så såg eg hvor stor 3510 var, den var jo større enn 3310, så den skal eg iaffal ikke ha, vil heller betale en tusenlapp mer for ein mindre mobil. så 6610 er den noe bra?

 

????

Vil ha en liten nokia, grunnet nokia er p.g.a bildemedlinger+++ alt som nokia har som ikke dem andre har....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann!!

 

Jeg har 6610. Jeg jobber i Telebutikken og har prøvd et par telefoner. Jeg synes 6610 er glimrende. Den er helt identisk med 7210, bortset fra tastene, men 6610 kom mye senere enn 7210. Derfor har Nokia lært av feilene som fulgte med 7210 og rettet disse. Den e rkjempe enkel å bruke, og har absolutt alt det du trenger. Og de har kuttet ut alt det du aldri får bruk for. Det eneste jeg syens e rlitt dårlig med den er at den ikke kommer med bluetooth støtte, men en sånn handsfree koster flesk uansett! :o

 

 

Jeg vil helt klart anbefale deg 6610 fremfor 3510 og 3510i. 3510i er faktisk en ganske god telefon, men 6610 er en telefon jeg mene rdu kan ha lenge uten å måtte bytte dne ut. Jeg tror faktisk også 6610 vil være en telefon med lite problemer. Nokia e rjo kjent for å ha en del telefone rsom må på service, men jeg tror ikke problemet vil bli like stort med 6610'en :D

 

Håper jeg fikk hjulpet deg litt i valget ditt ihvertfall! ;-)

Lenke til kommentar
Mmm. Det burde jo være en stor strek i regninga, men når jeg har bestemt meg.... Nytter ikke. Obession!

 

 

En ting jeg kom på: Abonnementet er til moren min. Jeg har et jeg er veldig fornøyd med og vil slippe å gi det opp. Så jeg lurer på:

Er telefonen i Telebutikken operatørlåst?

 

Telefonene i Telebutikken er ikke operatørlåst nei! Så du kan sette hvilken som helst SIM kort inn i den telefonen og den vil fungere fint. 8)

 

Forsikringen koster forrresten 31,- pr måned hvis du har valing Totalforsikring og 41,- pr måned hvis du har Totalforsikring Pluss. Personsvar koster 20 kroner i måneden. Jeg anbefaler dge virkelig å ta foriskring!! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...