Gå til innhold

Billedkunst: Prisvurdering av malerier


Anbefalte innlegg

Jeg har fått et par malerier og trykk i et arveoppgjør. Det ene er et signert oljemaleri, men jeg klarer ikke å tyde signaturen. Er det noen som har tips til hvordan jeg enkelt kan få en verdivurdering og eventuelt solgt de? Det er relativt store greier, og det er ikke bare noe man tar under armen ned til nærmeste brukthandler for en femmer...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan vel høre med et museum/en antikvitetshandler e.l.? Har foreldre som jobber på museum og mye av jobben deres går ut på å svare på spørsmål om gamle ting. :p

 

Evnt. kan du jo prøve å tyde signaturen/poste et bilde av den her og se om noen kan finne ut noe mer om det?

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Jeg har fått et par malerier og trykk i et arveoppgjør. Det ene er et signert oljemaleri, men jeg klarer ikke å tyde signaturen. Er det noen som har tips til hvordan jeg enkelt kan få en verdivurdering og eventuelt solgt de? Det er relativt store greier, og det er ikke bare noe man tar under armen ned til nærmeste brukthandler for en femmer...

Grev Wedels Plass Auksjoner foretar gratis verdivurdering for salg via epost, send dem et par fotografier av bildene, så kan de gi deg en vurdering av antatt salgspris på auksjon.

 

http://www.gwpa.no/sider/14/nyheter.html

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...