Gå til innhold

[løst]Første gang på fylla!


Markusll

Anbefalte innlegg

Første gang på fylla for meg: Husker at jeg drakk øl og shottet diverse drikker, så husker jeg ikke mer fra den kvelden. Våknet opp med fallskader og slikt...

 

Var ikke så stort som jeg trodde, tar det ganske rolig når jeg drikker nå, lar meg aldri bli full, drikker heller en gang iblant fordi det er gøy og for være sammens med kompiser.

 

Edit: Nå skal det nevnes at jeg er 19, og startet når jeg ble 18 :hmm: Alltid hatet fjortissunger som prøver å drikke seg full raskest mulig, eller fjortissunger som later som de blir full av alkoholfri øl...

 

En gang må man hvertfall prøve å bli full, bare for å vite hvor grensa går.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Første gang på fylla for meg: Husker at jeg drakk øl og shottet diverse drikker, så husker jeg ikke mer fra den kvelden. Våknet opp med fallskader og slikt...

 

Var ikke så stort som jeg trodde, tar det ganske rolig når jeg drikker nå, lar meg aldri bli full, drikker heller en gang iblant fordi det er gøy og for være sammens med kompiser.

8832087[/snapback]

Det er akkurat ett slikt forhold man burde ha til alkohol, keep up the good work;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hva er vitsen, du er bare 15 år, og det finnes mere i livet enn og drikke seg full bare fordi det er gøy? har du ventet mange år egentlig? 5 år?

jeg er nå 19 og drakk første gang da jeg var 17, og det for og feire litt at jeg ble 17. du har mer og lære,

hilsen en som er kommet smått igang med det voksne livet, og snart kommer det for fullt, prøv og tenk over dine utbrudd når du selv er 19, sliter med penger og den eneste gleden du har i livet ditt er dama og den kommende ongen.

sier ikke at alle har det slik men at noen kan ha det slik

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hva skjer med folka her? 15 år er jo ikke så sent, de fleste lang har alkoholgrense på 16år.

Første gang jeg og de fleste jeg kjenner var fulle så var vi 13år.

 

OG til de som snakker om å kjenne det dagen etter, hva med å kjenne det to dager etter:P

9021994[/snapback]

Tøffingen :thumbup:

Lenke til kommentar
Hva skjer med folka her? 15 år er jo ikke så sent, de fleste lang har alkoholgrense på 16år.

Første gang jeg og de fleste jeg kjenner var fulle så var vi 13år.

 

OG til de som snakker om å kjenne det dagen etter, hva med å kjenne det to dager etter:P

9021994[/snapback]

Tøffingen :thumbup:

9030346[/snapback]

Jeg syns jeg er tøff, men ikke pga det. Det var mer morsomt det å drikke seg drita med alle vennene. Har sluttet å drikke nå er 16år. Orker ikke mer, når man har blitt skikkelig fyllesyk et par ganger. Så orker man plutselig ikke mer.

 

Du er vel en sånn som syns det jeg skriver om alkohol høres dumt ut. Jeg kan desverre ikke noe for at du aldri får dratt på fest. Kanskje du engang har vært på fest!

Bare gjetter as, det er sånne folk som alltid er skeptiske.

 

Please svar ordentlig ikke rapporter. Stå for det du sier og diskuter!

Lenke til kommentar
Å skryte av å bryte en norsk lov er vel litt drøyt? Greit at folk skryter av mye rart, men har ikke sett noen som har skryti av å bryte loven ...?

 

Syns denne burde låses.

8826367[/snapback]

Hvordan har han brutt loven?

Han kan ikke bli straffet for at noen andre har kjøpt drikke, og gitt det til han.

 

Du kan drikke så mye alkohol som du bare orker når du er under 18.

Men en som er over 18. kan ikke gi alkohol til mindreårige.

8826408[/snapback]

Det glemte jeg. Jeg var ung og dum når jeg postet det.

Lenke til kommentar

Hva med å være en konsekvens av fylla :roll:

Nei, det blir for dumt The_Fire, helt enig.

 

Og hva er det å komme med gledesutbrudd for?

At du har vært full ...

Er vanskeligere å drikke med kontroll.

Null problem å bli så full at du stuper, spyr hele natta eller kjenner det dunke i hodet noen dager.

Fyllenærver kommer også skremmende fort :p

 

Artig å ta seg noen pils på byen eller på en fest. Kanskje sjotte litt av og til; ting blir fort mye artigere med litt alkohol i blodet.

Men å begynne å "skryte" av at man endelig har drukket seg skikkelig ubrukelig; nei, det viser bare hvor ung og usikker du fortsatt er.

Sorry å si det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...