Gå til innhold

"gaming" laptop til 7000-8000 kr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alt. 1 eneste PC som har separat grafikkort, sats på den, Har selv HP pavilion og kjempefornøyd. :D

8816970[/snapback]

Vel, jeg vil nå si at grafikkortet som er i alternativ 2 og 3, X1300, er et dedikert grafikkort jeg ;)

Endret av -Codeman
Lenke til kommentar
Alt. 1 eneste PC som har separat grafikkort, sats på den, Har selv HP pavilion og kjempefornøyd. :D

8816970[/snapback]

Vel, jeg vil nå si at grafikkortet som er i alternativ 2 og 3, X1300, er et dedikert grafikkort jeg ;)

8817053[/snapback]

 

Alt. 3 i hvert fall..

 

Alt. 2 har intel extreme graphics :cry: . Det står bare at man skal sjekke ut prisen på den andre maskinen som har x1300 grafikk. Maskinen i alt. 2 derimot har desverre bare intel extreme graphics. av den grunn er Alt. 2 er ikke et alternativ til spilling.

 

Jeg heller mot alt. 3. Acer har vanligvis veldig god byggkvalitet, innebydd webcam skader ikke, selv om det neppe er veldig bra. Den har 2gb ram. Men jeg vet ikke hvordan x1300 måler opp mot gf7200 - se om du kan finne noen 3dmarks tester med disse kortene...

Lenke til kommentar
vil helst ha en acer eller hp. men maskinen såg ikke verst ut. skal tenke på det. men, vil ha prisen lengst mulig ned mot 7000 kr. ( skal starte på videregående skule , og har lite penger)

8818361[/snapback]

Sjekk elprice.no. Mange flotte tilbud på acer, både 17" og 15.4".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...