kkayer Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Mazda 6 stv Noe en bør spørre forhandler om? Har desverre ikke mulighet for å dra ned å se på bilen/prøvekjøre før evt. handel.... Noen som vet om alle Mazda 6 blir tectylbehandlet som ny? Har hørt at det er ganske vanlig ihvertfall. Forhandler visste ikke om denne var det.... Hva er det rimelig å kunne prute den ned til? Forhandler var kjapt frampå å sa at jeg fikk den for 225 000 inkl. omregistering om jeg bestemte meg kjapt(mot 231' som den står listet for)
Mekker`n Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Japsebiler pleier og ha dårlig understellsbehandlig fra fabrikk. vet ikke med denne da de aldri er på verkstedet!
Leo_ Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 De er tectylert, tro meg, jeg ser ikke ut etter å ha montert hengerfeste. I alle fall er våre biler tectylerte.
joka Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 prute på prisen kan være vrient... prøv heller å få med utstyr, f.eks slepekrok den selges med 6 mnd garanti med 1500 kr i egenandel, det er for dårlig prøv å få bedre garantivilkår. er det en bil som de sliter med å få solgt? siden den har vinterdekka på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå