Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

kan sykkling skadelig for menn?


Gjest zidd

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om sykkling er skadelig for oss menn?

 

For etter en lengre sykkeltur på 2-3 timer så ikke bare var jeg støl i rompa av sykkelen... men la også merke til at han der nede føltes ut som om den sov, sånn som en fot kan gjøre om du setter deg feil på golvet. eller setter deg på armen din...

 

Jeg har opplevd slike ting før, f.eks om vinteren og har sittet lenge på hardt og kaldt materiell (stein etc) eller ved sykkling før også, men da har det kommet seg på 5min

 

Til vanlig er jeg ganske sensetiv der, og overgangen til å så og si ikke føle noe er ganske jævli og iriterende...

 

Noen tips?

Kan sykkelen være sjylden?

Bør man gå til lege? :blush: aner ikke hva jeg skal si i såfall :blush:

 

håper på gode svar =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2. Hadde sykling vært skadelig så ville du fått det opplyst i butikkene du kjøper sykler.

 

Hvorfor vil butikkene ønske å senke salget?

 

3. Det ville nok vært snakk om det på TV..

8811285[/snapback]

 

Det har det også vært. Jeg klarer ikke å finne igjen den norske artikkelen, men her er en artikkel om saken: http://findarticles.com/p/articles/mi_qn41...03/ai_n12483959

 

Klarer heller ikke å finne den orginale studien som gjorde disse testene, så hvis noen finner link til dette er det supert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...