Gå til innhold

Tier 5, og 4. Hvor finner jeg de`?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja, jeg lurer på om kara noen gang blir som UBRS før TBC :hmm:

8807445[/snapback]

På stormscale har jeg sett opptil flere ganger LFxM to Karazhan. Har til og med sett en PUG til Kara hvor svensk nasjonalitet var et krav. Hvorvidt dette er komplette pugs eller en uheldige guild som fyller opp med randoms der slackere skulle vært, vet jeg selvsagt ei.

Har ikke gjort Gruul selv, men med Ony ble det jo slik at selvom det var en viss mengde koordinasjon og taktikk som var påkrevd, ble det etterhvert slik at dette var 'allmenkjent', noe som kanskje også kan skje med nye dungeons.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8807445[/snapback]

På stormscale har jeg sett opptil flere ganger LFxM to Karazhan. Har til og med sett en PUG til Kara hvor svensk nasjonalitet var et krav. Hvorvidt dette er komplette pugs eller en uheldige guild som fyller opp med randoms der slackere skulle vært, vet jeg selvsagt ei.

Har ikke gjort Gruul selv, men med Ony ble det jo slik at selvom det var en viss mengde koordinasjon og taktikk som var påkrevd, ble det etterhvert slik at dette var 'allmenkjent', noe som kanskje også kan skje med nye dungeons.

8807640[/snapback]

Tviler, i og med at man først må bekjempe High King Maulgar, og han kreves det mye koordinasjon for å ta ned. Tviler på at vi ser PUGs ta ned han med det første :) (Rene PUGs da :p)

Skrevet

8807445[/snapback]

8807640[/snapback]

Tviler, i og med at man først må bekjempe High King Maulgar, og han kreves det mye koordinasjon for å ta ned. Tviler på at vi ser PUGs ta ned han med det første :) (Rene PUGs da :p)

8807975[/snapback]

Jeg har aldri drept gruul/maular/eller noe nevneverdig i karazhan, men hvordan er magtheridon? kan de pug's på sikt eller er det bare å glemme? :p

Skrevet

personlig synst jeg mange bosser i Kara er vanskligere en Maulgar og Gruul egentlig. de sistnevnte er ikke så random. Men det har vel blitt og blir fortsatt fixa/nerfa i kara og.. Men Gruul trenger bedre utstyr enn kara da, så kan kanskje bli vansklig for pugs og finne folk med det..

Skrevet

Karazhan synes jeg har blitt så nerfet i det siste at det helt klart er mulig å pug'e den. Ikke med komplette idioter så klart, men helt klart mulig med en oppegående gjeng. Har man en god MT og dugelige healere kommer man hvertfall langt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...