Gå til innhold

Vampire Rain demo available; Shadowrun tomorrow


Anbefalte innlegg

http://www.xboxic.com/news/3019

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Another surprise demo arrived today on the Japanese Marketplace, that of Vampire Rain. As ever, the workaround works just fine and is downloadable for anyone with a Japanese account. There is also an update on the Shadowrun demo too.

 

Courtesy of Major Nelson:

 

Name: Vampire Rain Demo

Price: Free

Availability: Japan

Dash Details: Vampire Rain combines stealth, survival horror and shooter aspects of your favorite games as you lead a black ops unit to secretly eliminate the deadliest supernatural enemies you’ve ever faced. Nightwalkers are intensely fast with super agility and they are converting humans to their kind at an alarming rate. Traverse all areas of an eerie and rain soaked city by moving across rooftops and through back alleys to avoid detection and enable the best strategic use of your weapons. It’s up to you to protect the innocent and find the evil source of this invasion before it’s too late. Demo includes 2 full missions and 2 experience trials along with an Xbox Live multiplayer experience unlike any other where you can experience the power of a Nightwalker first hand.

Size: 844.7 MB (approx.)

The demo is, very helpfully, completely in English, audio and all. Word on the street is that this game is pretty poor and not worth the hassle of making a new account, but it’s free and there’s no harm in trying it. Let us know your thoughts in the comments below.

 

 

 

Whilst on the topic of demos, we were promised last week that a demo of Shadowrun would be available on the 6th. As the 6th draws to a close here in Europe, there is no sign of it. Thankfully the official forum of the game has updated us and we will now see the demo tomorrow instead. Just a little longer to wait then.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fader, vireker som japanerene får alt, men det er jo nesten ingen av de som eier en 360. Hva med oss europeere da? Trenger noen eksklusive demoer vi også. Får vi det bare at jeg ikke vet det? For slik demoer kommer jo hele tiden bare til det japanseke markedet. Forventer da at europa og USA får demoer japan ikke får...

Lenke til kommentar
lag deg en japsekonto og last ned davel, du kan da senere bruke demoene i din egen profil.

8803080[/snapback]

 

Spørsmålet her er ikke om det er smutthull vi kan utnytte ettersom vi ikke blir prioritert på MP, men hvorfor det er slik og om det faktisk er slik. Tror alle her inne har hørt om mulighetene til å lage en ny konto... Det er ikke det som er problemstillingen her..

Lenke til kommentar
w00t?? hvorfor skal alltid de j**** japsene få ting lenge før oss? er ikke vi like viktige kunder eller?

8803052[/snapback]

 

Jeg vet ikke om dere er ironiske eller ikke, men mange av de demoene som vi får tilgang til er ikke tilgjenglig i Japan. Dette gjelder forsåvidt også mange XBLA-spill.

 

EDIT:

Et ferskt eksempel fra Major Nelson i dag:

Demo: Tenchu Z (North America and Europe)

Name: Tenchu Z Demo

Price: Free

Availability: Not available in Asia

 

Og dette er jo et spill man skulle tro ville appelert til japanerene.

Endret av LarryDik
Lenke til kommentar
w00t?? hvorfor skal alltid de j**** japsene få ting lenge før oss? er ikke vi like viktige kunder eller?

8803052[/snapback]

 

Jeg vet ikke om dere er ironiske eller ikke, men mange av de demoene som vi får tilgang til er ikke tilgjenglig i Japan. Dette gjelder forsåvidt også mange XBLA-spill.

 

EDIT:

Et ferskt eksempel fra Major Nelson i dag:

Demo: Tenchu Z (North America and Europe)

Name: Tenchu Z Demo

Price: Free

Availability: Not available in Asia

 

Og dette er jo et spill man skulle tro ville appelert til japanerene.

8803733[/snapback]

 

Ok, det var jo det som var spørsmålet. Er det demoer som bare kommer ut i Europa og ikke i Japan. Altså at vi ikke er annen rangs kunder.. Dog skjønner jeg ikke hvorfor alle kan få det uavhengig av hvor de bor. Det er da nok av kunder i europa som elsker japanske spill og ikke minst har samme smak som japanere. Kan da ikke koste MS så mange kalorier å gi det ut på alle MP?

Lenke til kommentar
w00t?? hvorfor skal alltid de j**** japsene få ting lenge før oss? er ikke vi like viktige kunder eller?

8803052[/snapback]

 

Jeg vet ikke om dere er ironiske eller ikke, men mange av de demoene som vi får tilgang til er ikke tilgjenglig i Japan. Dette gjelder forsåvidt også mange XBLA-spill.

 

EDIT:

Et ferskt eksempel fra Major Nelson i dag:

Demo: Tenchu Z (North America and Europe)

Name: Tenchu Z Demo

Price: Free

Availability: Not available in Asia

 

Og dette er jo et spill man skulle tro ville appelert til japanerene.

8803733[/snapback]

 

Hehe.. der kom du med et av de dårligste eksemplene.. Tenchu Z demo lasta jeg jo ned fra Jpn Marketplace et halvt år før det kom til North America and Europe...

Men det var gjerne en annen versjon av demoen.. vet ikke da jeg ikke snuste på den versjonen som nettopp kom til EU..

 

Men uansett er det du sier sant.

Endret av RoninMasao
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
w00t?? hvorfor skal alltid de j**** japsene få ting lenge før oss? er ikke vi like viktige kunder eller?

8803052[/snapback]

Jeg vet ikke om dere er ironiske eller ikke, men mange av de demoene som vi får tilgang til er ikke tilgjenglig i Japan. Dette gjelder forsåvidt også mange XBLA-spill.

 

EDIT:

Et ferskt eksempel fra Major Nelson i dag:

Demo: Tenchu Z (North America and Europe)

Name: Tenchu Z Demo

Price: Free

Availability: Not available in Asia

 

Og dette er jo et spill man skulle tro ville appelert til japanerene.

8803733[/snapback]

Ok, det var jo det som var spørsmålet. Er det demoer som bare kommer ut i Europa og ikke i Japan. Altså at vi ikke er annen rangs kunder.. Dog skjønner jeg ikke hvorfor alle kan få det uavhengig av hvor de bor. Det er da nok av kunder i europa som elsker japanske spill og ikke minst har samme smak som japanere. Kan da ikke koste MS så mange kalorier å gi det ut på alle MP?

8803871[/snapback]

Når det gjelder japanske spill utviklet i Japan så er nok det fordi mange av disse spillene først og fremst er laget for japanere, dvs. de har japansk tekst i menyene osv. Da blir spillet utgitt i Japan og arbeidet med å oversette til engelsk begynner. Og dette ser ut til å ta litt tid. Se bare på Blue Dragon som allerede har vært ute i Japan en god stund.

 

Det gjøres også endringer i selve spillet, hvor referanser og humor som slår bra ann i Japan kanskje ikke vil slå så bra ann her i Vesten. Og vi må bare innrømme det at japanerene kan være sære noen ganger....:p

 

 

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
w00t?? hvorfor skal alltid de j**** japsene få ting lenge før oss? er ikke vi like viktige kunder eller?

8803052[/snapback]

 

Jeg vet ikke om dere er ironiske eller ikke, men mange av de demoene som vi får tilgang til er ikke tilgjenglig i Japan. Dette gjelder forsåvidt også mange XBLA-spill.

 

EDIT:

Et ferskt eksempel fra Major Nelson i dag:

Demo: Tenchu Z (North America and Europe)

Name: Tenchu Z Demo

Price: Free

Availability: Not available in Asia

 

Og dette er jo et spill man skulle tro ville appelert til japanerene.

8803733[/snapback]

Hehe.. der kom du med et av de dårligste eksemplene.. Tenchu Z demo lasta jeg jo ned fra Jpn Marketplace et halvt år før det kom til North America and Europe...

Men det var gjerne en annen versjon av demoen.. vet ikke da jeg ikke snuste på den versjonen som nettopp kom til EU..

 

Men uansett er det du sier sant.

8803900[/snapback]

 

Ok, dårlig eksempel :blush: . Mente også å huske at Tenchu Z hadde en demo for en stund siden, så jeg stusset litt over denne. Da kan jeg ta andre eksempler som samtlige WWII spill og DiRT-demoen som ikke kom til Japan, samt XBLA-spillet Boom Boom Rocket.

Lenke til kommentar
lag deg en japsekonto og last ned davel, du kan da senere bruke demoene i din egen profil.

8803080[/snapback]

 

Spørsmålet her er ikke om det er smutthull vi kan utnytte ettersom vi ikke blir prioritert på MP, men hvorfor det er slik og om det faktisk er slik. Tror alle her inne har hørt om mulighetene til å lage en ny konto... Det er ikke det som er problemstillingen her..

8803666[/snapback]

 

Begynn og grin davel :cry:

Lenke til kommentar

Vampire Rain har forøvrig både engelsk tekst og tale, altså ingen japanske 'ting'.

 

Spillet virker kjedelig, en blanding av typiske vampyr-spill og Splinter Cell\Metal Gear Solid.

 

Når lagkameratene dine ringer deg, kommer det frem 'call' på skjermen, og spillkarakteren din setter seg ned på kne og begynner å snakke. Sett dette før?

 

Ellers tror jeg at man må snike seg igjennom hele spillet. Jeg ble slått til av en vampyr, mistet 70% av livet av et slag. Vampyrene er også fysisk overlegne.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...