Gå til innhold

Utdanning og arbeid i forsvaret


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det flere med yrkesbakgrunn fra forsvaret her? Hvilke stillinger og hvor har dere arbeidet? Hvis dere har sammenligningsgrunnlag fra det sivile arbeidslivet; hva synes dere om forsvaret som arbeidsgiver?

 

Noen som vurderer karriere i forsvaret her, så er jeg svært villig til å diskutere og komme med råd!

 

Mannemann

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg arbeider for tiden i Forsvaret. Tok et år som engasjert befal etter førstegangstjenesten for å tjene litt penger, bo hjemmefra og sanke gode papirer. Jeg er litt militærnerd, så jeg liker Forsvaret, selv om jeg ikke har en veldig "grønn" tjeneste. Har møtt en del interessante mennesker, fått en del venner og ikke minst sunne holdninger.

 

Det er likevel vanskelig å anbefale deg noe som helst ettersom du ikke nevner hva du har lyst å arbeide med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Karsten, du er idrettsbefal :p slappt ;)

8795637[/snapback]

 

Full fres :cool:

 

For å svare på innlegget nedenfor så er jeg ferdig 22. juni.

Lenke til kommentar
Jeg arbeider for tiden i Forsvaret. Tok et år som engasjert befal etter førstegangstjenesten for å tjene litt penger, bo hjemmefra og sanke gode papirer. Jeg er litt militærnerd, så jeg liker Forsvaret, selv om jeg ikke har en veldig "grønn" tjeneste. Har møtt en del interessante mennesker, fått en del venner og ikke minst sunne holdninger.

 

Det er likevel vanskelig å anbefale deg noe som helst ettersom du ikke nevner hva du har lyst å arbeide med.

8795623[/snapback]

 

Hei!

Jeg var ikke ute etter noen anbefalinger, har jobbet i forsvaret så og si gjennom hele arbeidslivet mitt. Ville bare høre litt synspunkter

Lenke til kommentar

Btw, jeg har inntrykk av de som jobber i en lengre periode i forsvaret, type: 3-20 år blir utrolig sære mennesker. Har sett endel eksempler på dette. Mangen har ikke et sosialt liv utenom militæret, og når de går på byen så tror de fortsatt at de er sjef og befal.

 

Selvfølgelig finnes det unntak, men har sett utrolig mangen som blir sære.

 

 

Tenker ikke på deg Karsten :D skal du fortsette?

Lenke til kommentar
Btw, jeg har inntrykk av  de som jobber i en lengre periode i forsvaret, type: 3-20 år blir utrolig sære mennesker. Har sett endel eksempler på dette. Mangen har ikke et sosialt liv utenom militæret, og når de går på byen så tror de fortsatt at de er sjef og befal.

 

Selvfølgelig finnes det unntak, men har sett utrolig mangen som blir sære.

 

 

Tenker ikke på deg Karsten :D skal du fortsette?

8841542[/snapback]

 

Jeg må si meg enig. Mye idiotiske og triste mennesker som arbeider i forsvaret. Velger å tro at jeg selv sklir inn under unntaket som bekrefter regelen.

Endret av Mannemann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...