Steffus Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Hvordan kan jeg ta max verdi ut av en textbox og vise denne i en annen. Dvs. Har en temperatur fra en føler i en textbox og ønsker å vise max temp som har vært her i en anne box? TextBox1.Text = lasttemp_1 & " °C" Textbox2.text = "Her ønsker jeg max verdi som er vist i textbox1" Steffus
HDSoftware Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Lag en variabel til for mellomlagring og gjør det slik: if SaveTemp < lasttemp_1 then SaveTemp = lasttemp_1 Textbox2.text = SaveTemp & " °C" Endif
GeirGrusom Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 (endret) Glem det Endret 4. juni 2007 av GeirGrusom
Steffus Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Skrevet 4. juni 2007 Så enkelt kunne det gjøres ja. Rotet meg litt bort Takk for rask og god hjelp Mhv Steffus
HDSoftware Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Som regel er det enkleste det beste ;-) Hva mener KLM gutta at uttrykket "REGEL" betyr ? jo - "Regel" = Karnevalsforkledning! Når man går på karneval, forkler man seg som regel..... jaja....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå