LuXe Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 De er ikke fra forrige runde nei. Jeg antar at de stammer fra noen lumske filer som følgte med noe jeg lastet ned her en dag. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Ja, når skal du lære Surf trygt! Edit: Du kan godt slette de verktøyene som er brukt (combofix ink. backupmappa C:\QOOBOX, sdfix, avenger, DrWeb, Killbox). Får du bruk for dem igjen, er det bare å laste de ned på nytt. Ønsker du å beholde SAS, så er det et meget godt Antispy-program. Endret 21. juni 2007 av norbat Lenke til kommentar
LuXe Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 Haha, ja jeg får forhåpentligvis ikke mer virus nå Og ja, skal slette de, men beholde SAS. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 Hvis du mener tråden er løst så redigerer du emnetittelen (klikk rediger i 1.post). Så skriver du [Løst] framfor tittelen Får du på ny spywareproblemer, så oppretter du et nytt emne. Lenke til kommentar
LuXe Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Den er grei, takker for hjelpen Endret 21. juni 2007 av LuXe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå