Gå til innhold

Nå har jeg endelig hjemmeside til kabinettet mitt!!! SE HER


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle som bruker geocities burde vært kjølhalt, torturert og drept pga den lamme pop-up greia.

 

Ellers kult kabbis

 

HELT ENIG!!!!! men visste ikke om noe annet som jeg kunne mekke på... siden blei lagd på 15 min eller no da!!! :D

For to minutter siden tok jeg masse bilder av kabinettet mitt i høy oppløsning så jeg skal endre hele hjemmesiden nå! :D

prøve å få til thumbnails.

Lenke til kommentar

Mm, Enebakk er ikke noen dårlig plass assa... (bare noen steder)

 

Flateby er best i enebakk og er bedre enn slummen i rælingen...

Flateby har en enorm utbygging nå i d siste og masse folk flytter hit, vi har t.o.m. bredbånd, d er d enkelte steder i rælingen som har... *hoho*

 

Og kenneth: Laxe litt med caps og utropstegn a... Skal jo være litt sivilisert forum og ikke bli neddynket av utropstegn fra fjortiser som deg... :p

Lenke til kommentar

Bodde på Flateby fra jeg var 7 - 18. Takk gode gud for at jeg ikke bor der lenger nå. Det eneste som finnes på Flateby er rånere, fjorttiser som sitter på med rånere, folk som gjerne vil bli rånere når de blir store, busser som går en gang i timen og for å ikke glemme Tores Mat som ble kastet ut av Meny-kjeden.

 

Jaja, hipp hurra for Flateby! :lol::lol:

Lenke til kommentar

jj, vet d er mye rånere og fjortis-jenter som sitter på og at jeg øvelseskjørerråner med fattern, men d med meny er bare tull... D var jokern i kirkebygda som hadde planta kjøttet sitt på meny... :D

 

Asså, d er et MEGET fint spille samfunn der, arangerer stort lan (32 pers) ca. 1 gang i måneden og alle har bredbånd og vi spiller over nettet hele tiden... D er jo d som teller da, ikke sant? :wink:

 

jj, jeg skal bo på flateby til jeg kjøper en Subaru impreza GT, så jeg kommer nok til å bo der en stund... :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
SomEThinG"]Mm, Enebakk er ikke noen dårlig plass assa... (bare noen steder)

 

Flateby er best i enebakk og er bedre enn slummen i rælingen...

Flateby har en enorm utbygging nå i d siste og masse folk flytter hit, vi har t.o.m. bredbånd, d er d enkelte steder i rælingen som har... *hoho*

 

Og kenneth: Laxe litt med caps og utropstegn a... Skal jo være litt sivilisert forum og ikke bli neddynket av utropstegn fra fjortiser som deg...  :p

 

Og til deg ØYVIND... jeg er ikke fjortis! Jeg er snart 16!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...