Maerl1d Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Hei! =) Moren mins mobil er ødelagt, og hun skal ha ny.... Dette er noen kriterier: - Den SKAL være en Nokia (har mange ladere og slikt) - Netcom binding (ikke YoungTalk eller noe, men betal for det du ringer) - Bra kamera - MMS (finnes det telefoner uten? - Enkel å ringe med - Bra tastatur til SMS (ikke qwerty, blir for avansert...) - Bluetooth til handsfree Maks pris 1000 (med binding). På forhånd, takk... Forresten, hun skal kjøpe den imorgen...
Jakartabebopp Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Godt kamera til å skrive ut, eller bare et godt MMS-kamera? Hvs det ikke skal være en fantastisk kameratelefon, ville jeg kanskje anbefalt en 6131. Enkel å bruke, relativt rimelig med binding (godt under tusenlappen), har blåtann, radio, minnekort, god skjerm og noe jeg ville kalt markedets beste knapper.
Maerl1d Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Skrevet 3. juni 2007 (endret) Godt kamera til å skrive ut, eller bare et godt MMS-kamera? Hvs det ikke skal være en fantastisk kameratelefon, ville jeg kanskje anbefalt en 6131. Enkel å bruke, relativt rimelig med binding (godt under tusenlappen), har blåtann, radio, minnekort, god skjerm og noe jeg ville kalt markedets beste knapper. 8770421[/snapback] 2+ megapixler bør holde... Men jeg skal ta en titt på 6131... Edit: Den så bra ut! =) Og hun har en klapptelefon nå, men den sluttet å virke i dag... Endret 3. juni 2007 av Maerl1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå