Gå til innhold

Nokia N95- batterilevetid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når blader ect utfører tester av telefonen, tester de som regel alt som er å prøve ut på den. Det er jo greit det, men masse av det som testes trekker strøm, og totalt så blir batteriet flatt ganske fort (etter WLAN, Bluetooth, GPS ect). Nå er jo telefonen stappa med teknologi som trekker strøm, men telefonen i seg selv er egentlig ikke så ille.

 

Under film\musikk spiller så varer telefonen i rundt 6-8 timer, noe som er normalt på mp3-spillere også.

 

Med WLAN\GPS så suger den strøm, og kan ofte være tom på 3-5 timer, så ved bruk av GPS i bil så må du ha en billader.

 

Jeg har selv testet batteriet litt. Jeg skrudde av 3G, siden jeg skjelden bruker dette. Etter det brukte jeg telefonen som en normal telefon hvor jeg hadde samtaler og sendte meldinger som normalt. Etter 4 dager hadde jeg bare mistet første strek på batteri indikatoren. OK, så har jeg ikke brukt bluetooth, WLAN, 3G, musikkspiller, GPS eller noe annet den har å tilby, men 4 dager er utrolig bra spør du nå meg!

 

Normalt så lader jeg den opp sånn ca annen hver kveld, og noen ganger hvert tredje. Jeg har hatt telefonen siden den kom i butikken, og har ikke hatt noen bedre telefon. Så lykke til med valget av ny telefon :)

Lenke til kommentar

Har hatt N95 fra 16. April og synes batteriet er ganske bra ... Min N95 holder 6 timer på gps og wlan og da har jeg bluetooth på hele tiden.

Lader min annenvær dag siden jeg bruker så mye gps og wlan.

Så det er rart at andres N95 går så fort tomt for batteri er merkelig.

Jeg holder på med 3G og Bluetooth og den holder mye lenger enn det de som tester den !

Kanskje jeg var heldig ;P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...