Gå til innhold

Kommer ikke inn på WoWeurope

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det fungerer fint for meg. Mulig på at trojaneren har noe med saken å gjøre, men du kan jo prøve med en annen browser.

Når jeg tenker meg om kan jeg godt tenke meg at trojaneren prøver å phishe passordet ditt ved å fake IP-adressen til wow-europe.com, altså å route deg til en annen server, som selvsagt er nede siden slike phishing sites aldri overlever lenge.

Skrevet

Joda, kommer inn helt fint.

Hvorfor tar du ikke bare å låner en venn eller et annet familiemedlem sin PC for å gjøre dette?

Skrevet
Kommer jeg inn på WoW fordet da? Sterver skikkelig med viruset eller er det bare ienternetten som den stanser?

8771393[/snapback]

Det dummeste du kan gjøre er å logge deg inn på siden eller gjøre noe som helst relatert til WoW. Reinstaller windows, sørg for å få lagt in OPPDATERT antivirus og antispyware, gjerne 3-4 antispyware programmer. Deretter kan du forsøke WoW. Hvis du foretar deg noe som helst nå risikerer du å få kontoen din stjålet...

Skrevet

Jeg har ikke logget meg inn, og viruset er snart vekk uansett... Men det er jeg som er admin på router og modem, så det blir ikke foreldrene osm gjør det, har ikke spelt wow på 21 dager :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...