Gå til innhold

Dwarf fury warrior skal ha one-hand sverd i hånda?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:no: sorry ekke helt med, her ass

8760836[/snapback]

Var ikke til deg. Det er en vanlig "misforståelse"/mangel på norskkunskaper som medfører at folk skriver Hvem (xxx) istedet for hvilken/hvilket.

Skrevet

Hei

Det er bra fury warrior med dorf. sverd at husk når du ikke vær hånd i hånd. det er ikke like bra at som om når du er med gnome og ikke alltid Undead. Jeg ikke minst husk å ha med en eller tre helaer for da at alene litt mer dårlig. hei

Carl M :)

Skrevet
Er det vel ikke noe som heter et/en realm på norsk uansett? Så egentlig er ingen av delene tillatt. :whistle:

8761924[/snapback]

Jo det er greit nok, men du kan ikke spørre noen "en realm spiller du på?"

Skrevet

Skal det være på den måten blir det en server.

Men vi har vel egentlig havnet ganske off-topic nå, så:

Hva er egentlig poenget med tråden? Skjønner ikke helt hva trådstarter prøver å oppnå her.

Skrevet
si ett server i stedet så blir alle glade.

Grammar intended.

8761980[/snapback]

Server er ikke ett norskt ord. Mener at "Surver", eller "Sørver", var erstattningen. Hva vet jeg, annet en at "server", ikke er norskt? :p

Skrevet (endret)

Hvem realm spiller du på?

8760788[/snapback]

Hvilken realm!

8760818[/snapback]

Heh... Hvilket realm, kanskje..!

Men det er på samme måten som at jeg mener det heter et guild, og ikke en guild.

Smak og behag, kanskje..

Endret av Poor Leno
Skrevet

"Hvilken"; burde egentlig funke fint. RP sammenheng: "Hvilken realm er du fra da?". Høres (imo) mer korrekt ut en "Hvilket realm er du fra?". Blir litt som "Hvilket land er du fra?" og "Hvilken land er du fra?" Kontra: "Hvilket by er du fra", og "Hvilken by er du fra?".

Huff, så kukekte formulert av meg :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...