Gå til innhold

Splatter Homage; Kritikk takk.


Anbefalte innlegg

Vel, tanken bak bildet var iallefall å få en b-horror/slasher stemning rundt det. Syntes selv det ble et godt resultat, men man har en tendens til å se seg blind når man jobber med prosjekter. Ris og ros er alltid hyggelig, så fyr løs!

 

thumb.jpg

Endret av Tackli
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Morsomt, men det ser litt skrapt ut. Ikke at det har sprutet dit tilfeldig. Eller liker jeg veldig godt stemningen med farger, utsnitt osv. Hva har du brukt som blod?

8759689[/snapback]

 

Ja, det er på en måte "skrapt" litt, men jeg syntes det kanskje ga rom for flere tolkninger enn den typiske "selvmord-med-barberblad" settingen. Meningen var å prøve å få frem et uttrykk som kunne minne litt om 70-og tidlig 80-talls horror. Til blod har jeg utrolig nok brukt det noe komiske ketchup trikset (bokstavelig talt), kun vannet ut litt :)

 

 

Fyr på med et barberblad der eller noe sånn, så har du noe. For slik det ser ut nå er det ganske kjedelig, med det utsnittet du har gjort.

8759819[/snapback]

 

Det er bevisst ikke andre elementer med i bildet nettopp for å kunne åpne for andre tolkninger enn den du foreslår her, og heller la det være opp til hver enkelt å tolke det. Men vi får se om ikke jeg prøver en ny vri på et senere prosjekt :)

 

Håper det er andre tilhengere her av b-filmer og eldre grøssere som kan si noe i forhold til om det gir litt asosiasjoner i forhold til dette.

Lenke til kommentar
Fyr på med et barberblad der eller noe sånn, så har du noe. For slik det ser ut nå er det ganske kjedelig, med det utsnittet du har gjort.

8759819[/snapback]

 

Det er bevisst ikke andre elementer med i bildet nettopp for å kunne åpne for andre tolkninger enn den du foreslår her, og heller la det være opp til hver enkelt å tolke det. Men vi får se om ikke jeg prøver en ny vri på et senere prosjekt :)

8760013[/snapback]

 

Greit det, men du ønsket kritikk, og da mener jeg at bildet ville bli mer spennende hvis det var noe spesielt å sette øynene på, istedenfor det som er i bildet slik det er nå.

Endret av MyBigMouth
Lenke til kommentar
Greit det, men du ønsket kritikk, og da mener jeg at bildet ville bli mer spennende hvis det var noe spesielt å sette øynene på, istedenfor det som er i bildet slik det er nå.

8760214[/snapback]

 

Og jeg tar imot kritikk med åpne armer, og nevner bare mine tanker bak bildet. Ikke meningen å virke hoven hvis du syntes det :) Som sagt så kommer jeg helt sikkert til å gjøre lignende prosjekter ved en senere anledning, og sikkert noen som er mer konkrete i uttrykket i form av flere motiver osv. i bildet. Men dette var mest som et kjapt innfall jeg fikk, så kritikk blir overveid til neste gang :)

Endret av Tackli
Lenke til kommentar

Likte den veldig godt, iallefall ideen, måtte smile litt når jeg så den.

 

Kansje litt for arrangert, kunne med fordel sett litt mere ekte ut, kansje litt

tykkere "blod" som renner ned mot sluken.

 

Men som sagt..synes den var bra, fikk lyst å prøve selv.

 

 

Edit: Angående det som nevnes angående kniv/barberblad evt andre objekter

mener jeg at man ikke trenger det, da tror jeg det lett blir "bilde av en kniv i vask"

Det er bevisst ikke andre elementer med i bildet nettopp for å kunne åpne for andre tolkninger enn den du foreslår her, og heller la det være opp til hver enkelt å tolke det. Men vi får se om ikke jeg prøver en ny vri på et senere prosjekt

Enig med du Tackli, hvor dette blodet kommer fra for være opp till hver enkelt å vurdere....men vanskelig vite sånt uten å ha sett alternativet :)

Endret av Blacksheep
Lenke til kommentar

Skriver under på det teletubbiekid sa. Noe som for min del virker logisk. Man har drept noen (bare eksempel) og så plutselig renner vasken over av blod. Selvfølgelig prøver mn febrilsk å vaske det vekk, og det viser seg å ikke være så lett. Da ser det litt ut som på bildet ditt, kan jeg tenke meg.

Meget stilit bilde ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...