Selvin Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Sjekk det programmet jeg fant her, det var litt artig: http://www.magicindie.com/aquatica_editor.htm
Kimelimm Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Litt lame program, for og si det slik så ER RF4 bedre det så litt "enkelt og lett" ut DErmed er det jo ikke like mange funksjoner?
Skagen Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 (endret) Scanline Flowline VFX 8Pmm9UKqc5I Bare synd at slik simulering krever så mye datakraft at det umulig lar seg simulere i sanntid. I beste fall kanskje noe med noen veldig store, men da ikke så pene partikler. Endret 3. august 2007 av skag1
kdog Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Scanline Flowline VFX Bare synd at slik simulering krever så mye datakraft at det umulig lar seg simulere i sanntid. I beste fall kanskje noe med noen veldig store, men da ikke så pene partikler. 9198402[/snapback] Hvor var denne teknologien da vannet i to tårn skylte ut over pinglete miniatyrer? :!:
Kimelimm Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Hvor brae pcer trengs for og lage et helt brett? MEd RF, så tar jo et par sekunder med fylling og lagge! OG det rommer ikke en kopp engang!
Landeplagen Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Hvor brae pcer trengs for og lage et helt brett? MEd RF, så tar jo et par sekunder med fylling og lagge! OG det rommer ikke en kopp engang! 9277936[/snapback] Lage et brett? RF? Rommer ikke en kopp? Skjønner ikke noe...
Kimelimm Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Hvor bra pc kreves det for og bruke Realflow og lage en hel innsjø eller elv? Det lagger etter et par sekunder med "simulate" hos meg, det rommer ikke en kopp engang! er noen små korn da...
fluff Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Vann krever mye kraft. Den vanligste måten å gjøre det på er med en såkalt partikkelsimulator (Noe i den duren) Her er bra væske i et spill; http://www.youtube.com/watch?v=anoH3JQJGlA
Selvin Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 (endret) Vann krever mye kraft.Den vanligste måten å gjøre det på er med en såkalt partikkelsimulator (Noe i den duren) Her er bra væske i et spill; http://www.youtube.com/watch?v=anoH3JQJGlA 9282132[/snapback] Var det vann? Det så mer ut som tykkflytende olje! Endret 15. august 2007 av Selvin
Kimelimm Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Jeg mener de partikkelgreiene simuleringen av dem tar et par sekunder, så tar det lang tid og loade dem... Har bare 512 ram da...
kdog Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Var det vann? Det så mer ut som tykkflytende olje! 9283309[/snapback] Ser det ut som realistisk væske, vil viskositeten være en enkel parameter i simuleringen.
Crossfire Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Dette blir spennende saker å følge med på utover, matematikken er jo i orden ihvertfall
Villanden Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 digga vannet i Just Cause. hadde nok noe å gjøre med blandingen av gloss, fargene på havbunnen og omgivelsene. men jeg kunne bruke flere timer på å bare kjøre rundt og se slappe av i det spillet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå