Gå til innhold

Realistisk vann i spill. Elver og fossefall


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Scanline Flowline VFX

8Pmm9UKqc5I

 

Bare synd at slik simulering krever så mye datakraft at det umulig lar seg simulere i sanntid. I beste fall kanskje noe med noen veldig store, men da ikke så pene partikler.

Endret av skag1
Skrevet
Scanline Flowline VFX

 

Bare synd at slik simulering krever så mye datakraft at det umulig lar seg simulere i sanntid. I beste fall kanskje noe med noen veldig store, men da ikke så pene partikler.

9198402[/snapback]

 

Hvor var denne teknologien da vannet i to tårn skylte ut over pinglete miniatyrer? :!:

  • 2 uker senere...
Skrevet
Hvor brae pcer trengs for og lage et helt brett? MEd RF, så tar jo et par sekunder med fylling og lagge! OG det rommer ikke en kopp engang!

9277936[/snapback]

Lage et brett? RF? Rommer ikke en kopp? Skjønner ikke noe... :hmm:

Skrevet

Hvor bra pc kreves det for og bruke Realflow og lage en hel innsjø eller elv? Det lagger etter et par sekunder med "simulate" hos meg, det rommer ikke en kopp engang! er noen små korn da...

Skrevet
Var det vann? Det så mer ut som tykkflytende olje!  :ermm:

9283309[/snapback]

 

Ser det ut som realistisk væske, vil viskositeten være en enkel parameter i simuleringen.

Skrevet

digga vannet i Just Cause. hadde nok noe å gjøre med blandingen av gloss, fargene på havbunnen og omgivelsene. men jeg kunne bruke flere timer på å bare kjøre rundt og se slappe av i det spillet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...