Gå til innhold

Counter-Strike NICK NAME

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er det noen som vet om kule counter-strike nick jeg kan ha...jeg har

Walking-Target, men jeg synes det er på tide med noe nytt.

Så kan noen please bare poste nicks :p

finner ikke på noe selv.

Takker og bukker med 4 gram sukker

(Sorry jeg er hyper AJAJAJJAJAJAJ)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ta en av mine tidlige navn som jeg syns ble for latterlig etter 30 minutter:

Butcher

Slayer

Men det anbefaler deg Mr. Sanders (skriv det på din egen måte)

Hvorfor?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
mrsanders.gif

Lo godt da jeg så Ole Brum igjen etter mange års pause og så Mr. Sanders :ph34r::blush:

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

husker jeg brukte ei stund å skrive kjemiske navn på ting, eller navn på proteiner etc

phenylalanin var en gjenganger :) Les på baksiden av noe og se om du finner et navn i innholdsfortegnelsen eller no

Skrevet

OMG_Lolz_LazerPewPew

Nei da, det er bare å være litt kreativ, vri litt på sitt eget navn for eksempel, ta navn fra ting du har rundt deg, osv. Er ikke så vanskelig vel. :)

Skrevet

Hmm.. Noe cheesy no...

supremekillamachineawmagad

Eller..

Tjah..

Liker nick bestående av enkle substantiv :D

Spytt?

Eske?

Bord?

Stol?

Te?

Kaffe?

Skjerm?

Radiator?

Forgasser?

Gasshendel?

Clutch?

Brems?

Bilett?

øh..

Stein?

Listen blir lang :D

Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...