mafiman Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Hei er det noen som vet om kule counter-strike nick jeg kan ha...jeg har Walking-Target, men jeg synes det er på tide med noe nytt. Så kan noen please bare poste nicks finner ikke på noe selv. Takker og bukker med 4 gram sukker (Sorry jeg er hyper AJAJAJJAJAJAJ)
Stinkey Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Kan ta en av mine tidlige navn som jeg syns ble for latterlig etter 30 minutter: Butcher Slayer Men det anbefaler deg Mr. Sanders (skriv det på din egen måte) Hvorfor? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lo godt da jeg så Ole Brum igjen etter mange års pause og så Mr. Sanders
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 husker jeg brukte ei stund å skrive kjemiske navn på ting, eller navn på proteiner etc phenylalanin var en gjenganger Les på baksiden av noe og se om du finner et navn i innholdsfortegnelsen eller no
Sjoeoerret Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 prokiller1337 ? Neida, støtter torswin, se deg rundt, og gjerne vri litt på andre ord.
Fritz0r Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 (endret) NaabJæger "the Pew-Pew man" Endret 31. mai 2007 av Fritz0r
Nerf Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 OMG_Lolz_LazerPewPew Nei da, det er bare å være litt kreativ, vri litt på sitt eget navn for eksempel, ta navn fra ting du har rundt deg, osv. Er ikke så vanskelig vel.
Bata Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Hmm.. Noe cheesy no... supremekillamachineawmagad Eller.. Tjah.. Liker nick bestående av enkle substantiv Spytt? Eske? Bord? Stol? Te? Kaffe? Skjerm? Radiator? Forgasser? Gasshendel? Clutch? Brems? Bilett? øh.. Stein? Listen blir lang
Bob Sacamano Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 KILLERGERLAND Hehe nei, vri på noe du ser hører ofte, som på navnet dit, favoritt musikken din, eller hva som helst
JohndoeMAKT Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
Anbefalte innlegg