Gå til innhold

Rekker ikke Santa Rosa!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Compal har vel de siste årene stort sett kun lansert PCer med 14" eller 15"  :roll:

8749028[/snapback]

 

Har du sett noen tilbud på tilsvarende 17" som 9400 til bedre pris? Legg til at jeg har vært meget fornøyd med mine kjøp fra Dell hittil, så en hundrelapp eller så spiller ikke noen stor rolle.

Lenke til kommentar

Snakket med Dell nå.

 

De snekret sammen et tilbud på 9400 med standardkonfig;

 

T7200 C2D 4mb.

2048 mb 533 mhz

Geforce 7900 GS

 

og 100 gb SATA 7200 RPM.

 

Pris 11.100,- Fix ferdig levert.

 

Antatt leveringstid: 10 virkedager.

 

Har til i mårra å hoste opp pengene.

 

Må si jeg er fristet nå, til tross for at jeg ikke liker størrelse og utseendet på Dell-maskinen.

 

mvh

kjetilfb

Lenke til kommentar

jeg er på ingen måte særlig fan av Dell, men det der er så absolutt ett godt tilbud. Tror ikke du finner noen andre maskiner/leverandører/forhandlere som kan matche hvor mye du får for pengene.

 

BTW hvilken skjerm var tilbudet med? 9400 leveres jo både med 1440x900 og 1920x1200-oppløsning, om du jobber med bilder og video er du kanskje interresert it høy oppløsning?

Lenke til kommentar
jeg er på ingen måte særlig fan av Dell, men det der er så absolutt ett godt tilbud. Tror ikke du finner noen andre maskiner/leverandører/forhandlere som kan matche hvor mye du får for pengene.

 

BTW hvilken skjerm var tilbudet med? 9400 leveres jo både med 1440x900 og 1920x1200-oppløsning, om du jobber med bilder og video er du kanskje interresert it høy oppløsning?

8749612[/snapback]

 

Vedrørende "fan av dell" - ikke jeg heller. Jeg liker ikke utseendet på denne modellen.

 

Men specs.. Mye pent for pengene. :)

 

Vedrørende oppløsning: Har en 24" Wide på lur, og den har jo DVI-ut.. :innocent:

 

mvh

kjetilfb

Lenke til kommentar
Det har jo allerede kommet en santa-rosa PC da.... Asus F3SV Blir jo litt dyrere en de andre.... Men kunne jo hvert et alternativ om du trenger PC raskt

8750125[/snapback]

 

Har sett denne, men Santa Rosa til tross - hvis man ser på specs så er den ganske langt unna Dell-oppsettet?

 

mvh

kjetilfb

Lenke til kommentar
Asus F3SV'en er dyrere, 15,4" og ikke helt på høyde med Dell'en, men sett bort fra det bør den holde til dine krav. Men du ville vel ha 17"?

8753402[/snapback]

 

Kan fint leve med 15.4".

 

Men jeg ser nå at tilbudet fra Dell er meget bra, bedre enn når tråden ble startet (grunnet ytterligere 1000,- i avslag).

 

Jeg er rimelig overbevist om at Dell får visa-opplysningene mine i morgen tidlig. :w00t:

 

mvh

kjetilfb

Lenke til kommentar

Iom. at maskinen er ferdig produsert hos Dell, så sjekket jeg leveringstiden fra Schenker. Jeg antar den fortsatt er i Irland.

 

På sporingssiden deres står det ETA 13.06.07. Den ble oppdatert i går, da de mottok pakken fra Dell.

 

Bruker de virkelig 8 dager på å frakte den? Noen som har erfaring med ETA'en til Schenker på dell-leveranser?

 

mvh

kjetilfb

Lenke til kommentar
Det er forskjell ifra gang til gang egentlig.

Har fått varen 2 uker før den antattet leveringsdatoen. (Ifra Dell altså).

8795095[/snapback]

 

Heh. Opprinnelig leveringsdato fra Dell var jo 04.07.2006 - men selgeren lovet at den var i på pulten min innen 20. juni.

 

De ligger jo godt innenfor løftet sitt sånn sett, men jeg bare reagerte litt på at Schenker skal bruke 8-9 dager på frakt.

 

mvh

kjetilfb

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...