needbackup Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 (endret) Jeg har da tenkt og velge enchanting som min ene skill. Men hva burde jeg velge den andre som? I wow boka som følger med står det herblore, men jeg fatter ikke hva enchanting og herblore har til felles? Hvilken skill burde jeg velge som nr 2. (Sier du herblore, vær så snill og si i hvilken sammenheng jeg trenger det med enchanting) Takk EDIT: Jeg er paladin. Burde jeg heller tatt noe annet? Endret 30. mai 2007 av needbackup
CyprieN Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har da tenkt og velge enchanting som min ene skill. Men hva burde jeg velge den andre som? I wow boka som følger med står det herblore, men jeg fatter ikke hva enchanting og herblore har til felles? Hvilken skill burde jeg velge som nr 2. (Sier du herblore, vær så snill og si i hvilken sammenheng jeg trenger det med enchanting) Takk 8738278[/snapback] Vanskelig å si kunne du kommet med classe kunne jeg trygt sagt hva, som cloth user (Mage priest og Warlock) så vil jeg anbefale Tailoring, Plate/mail user ville jeg anbefalt Mining/herbalist, Leather user ville jeg anbefalt Skinning/herbalist. Evt du kan ta et proff som: Blacksmith, Jewlcrafter, Engineering, osvosv å kjøpe alt du trenger på AH å skille up er helt opp til seg selv kommer bare ann på om du vil tjene bra med gold eller bruke mye gold
Kombat-Kaare Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har da tenkt og velge enchanting som min ene skill. Men hva burde jeg velge den andre som? I wow boka som følger med står det herblore, men jeg fatter ikke hva enchanting og herblore har til felles? Hvilken skill burde jeg velge som nr 2. (Sier du herblore, vær så snill og si i hvilken sammenheng jeg trenger det med enchanting) Takk 8738278[/snapback] Enchanting er et helt uavhengig profession som ikke er avhengig av andre profession, så hva du velger spiller egentlig ingen rolle. Likevel finnes det visse ting som lønner seg. Er du f.eks. en caster kan jeg anbefale tailoring i tillegg, da også dette er et helt uavhengig profession. (Uavhengig som i at du ikke trenger et annet profession til å skaffe råmaterialer, utenom AH som er dyrt) Dette fordi det du lager av klær som tailor mens du skiller opp, kan disenchantes til råmaterialer for bruk i enchanting, og således kan du spare deg veldig mye penger på denne metoden. Eller du kan skaffe deg et gathering-profession som mining, skinning eller herbalism, og tjene/spare pengene på den måten.
Vetluf Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Enchanting "krever" ingen annen profession som f.eks Blacksmithing "krever" mining, det hjelper iallefall å ha det. Har selv enchanting og engineering, selv om det hadde vært digg med mining til engineering av og til. Er jo greit å bare ta noe gathering profession som mining, skinning eller herbalism. For rik på enchanting blir du ikke lett
Gakks Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Enchanting er penger ut av vinduet, start heller med mining eller herbalism samt skinning for å tjene gull som du trenger til gear, mounts og diverse godsaker. Når du en gang kommer til level 60 eller 70 så kan du heller ta å vurdere om du trenger andre yrker da, og velge etter behovet ditt.
needbackup Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Skrevet 30. mai 2007 Jeg er paladin. Burde jeg heller tatt noe annet?
Antatra Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Jeg ville nok valgt tailoring som 2nd profession. Dette fordi du får nok av cloth som du kan bruke, og det du lager som tailor kan du disenchante for å skaffe deg shards etc til enchanting. Velger du BS, engineering etc og ikke et gathering profession vil du ikke få deg mount om du da ikke kjøper gull fra asia.
Kombat-Kaare Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Jeg er paladin. Burde jeg heller tatt noe annet? 8738371[/snapback] Næh, fungerer helt fin med enchanting på paladiner også, det er bare ørlite bedre for de som bruker cloth. Ikke gå for tailoring som paladin da, det sier mye seg selv, kjør heller på med et valgfritt gatheringprofession du kan tjene penger med. (Enchanting ER dyrt å levle)
needbackup Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Skrevet 30. mai 2007 Hadde det vært smartere med mining/smithing da (Mail og senere plate) med tanke på at budsjettet mitt ikke er det tykkeste?
Gakks Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Hadde det vært smartere med mining/smithing da (Mail og senere plate) med tanke på at budsjettet mitt ikke er det tykkeste? 8738439[/snapback] Nei, du får store utgifter ved å levle blacksmithing også, og det er nesten ikke noe du kan lage som er bra for deg å bruke mens du levler. Jeg gjentar at jeg anbefaler deg mining/herbalism og skinning som yrker.
Xanitra Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 jeg har skinning på min.. kanskje ikke det smarteste. Men det er kun for å tjene penger.
gamer73 Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 (endret) jeg ville valgt yrker som er av ren nytteverdi for deg selv på din main char. Jeg er lvl 70 warrior og har blacksmithing og engineering som yrker. Begge disse to er svært nyttig for meg. OG for å få nytte av slike yrker må man ha dem selv. Alchemy, hebalism, mining, skinning etc....er yrker som man ikke må ha personlig for å dra nytte av og i mine øyne kun er forbeholdt alternative chars. Min hunter alt på lvl 61 har enchanting og mining som support til min main char. Ikke det at jeg kan enchante min main med at alten min, men jeg kan enchante kameratene mine og jeg kan produsere dust, shards som gir mats til min mains enchant behov:) Har man kun 1 char så er jo selvsagt valget litt mer vanskelig, men det å levle opp en ALT som er en ren support til din main er ingen dum ide:) Dem fleste hardcorere har nok 2-3 alter som tilsammen har alle yrker i hele spillet, som gjør dem selvforsynd med alt dem måtte trenge av mats etc... Endret 31. mai 2007 av gamer73
Zash Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Ville tatt en minig/herb/skinning for å tjene penger. Er ikke mye penger i de andre yrkene hvis ikke du er passe bra hardcore!
Walts Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 (endret) Som Gamer73 sier, velg det som er nyttig for din class. Og siden du er paladin så er Enchanting/tailoring bra om du skal heale, beste du kan ha. Om du velger å gå retri er vel mining/Blacksmithing noe som er mer noe for deg. Og man kan tjene helt vilt på Tailoring/enchanting.. bare å få tak i litt sjeldene recipes så går det som varmt hvetebrød =) Endret 31. mai 2007 av djrabbit88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå