Gå til innhold

Polen Denne Høsten 07!


Anbefalte innlegg

Hei til alle som skal til Polen Høsten 07!

Jeg vil gjerne bli kjent med dere før vi møtes, så kanskje vi kunne henge litt sammen og ha det litt morro, bare chat og si hva dere tenker på å gjøre når dere kommer dit!

 

Buss: Full musikk på...

Framme: Shoppe som h*******

Hjemtur: Glad som bare det :D

 

Dere skal da?

 

EDIT: Dette er med skolen =) Vi skal med hvite busser og har hørt at det skal et par andre dit også, så har bare lyst til å bli litt kjent med folka før vi møtes!

Endret av Gotzone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal på skoletur til Polen, med hvite busser!

Fikk høre at det var et par andre ungdommer her fra forumet som også skulle dit med hvite busser  :)

8738746[/snapback]

Da har jeg dårlige nyheter til deg.

 

1. Du kommer til å sitte stille inni en varm og klam buss 70% av tiden.

2. Leirbesøkene er dørgende kjedelige etter at de to første er unnagjort.

3. De eneste stedene du får mulighet til å handle ordentlig er i Praha og Berlin (hvis dere følger samme rute som min klasse gjorde), og dere får ikke så veldig mange timer der heller.

Lenke til kommentar
Jeg og resten av trinnet skal også med Hvite Busser til Polen til høsten.

Skal på en 8 dagers tur første uken etter oslo-skolenes høstferie. =]

8738774[/snapback]

KAnskje vi ses da ;) Vi skal på 10-dagers tur minus 4 dager med reising fram og tilbake da seff

Lenke til kommentar
Skal på skoletur til Polen, med hvite busser!

Fikk høre at det var et par andre ungdommer her fra forumet som også skulle dit med hvite busser  :)

8738746[/snapback]

Da har jeg dårlige nyheter til deg.

 

1. Du kommer til å sitte stille inni en varm og klam buss 70% av tiden.

2. Leirbesøkene er dørgende kjedelige etter at de to første er unnagjort.

3. De eneste stedene du får mulighet til å handle ordentlig er i Praha og Berlin (hvis dere følger samme rute som min klasse gjorde), og dere får ikke så veldig mange timer der heller.

8738781[/snapback]

Fetteren min var akkurat i polen, han fikk shoppa masse i fritiden etter besøkene, de var masse ute etter besøkene, noe vil forhåpentligvis kommer til å gjøre også.

Hvis de nekter å la oss gå, sniker vi oss ut... Thats it!

Lenke til kommentar
Hvis de nekter å la oss gå, sniker vi oss ut... Thats it!

8738804[/snapback]

Det er nok ikke det som blir problemet, heller dere bare får noen få timer i hver by før bussen kjører videre.

8738821[/snapback]

Vil skal ikke sitte i en buss så lenge.. vi skal overnatte på hotell ;)

Tror vi har en annen rute enn dere

Lenke til kommentar

hvis man drar til Polen med Hvite Busser kommer det helt an på hvor lang reisen din er. Vi tok en 8 dagers tur i høstferien og møtte bare andre elever i Krakow. Går ann og ta 5 og 4 dagers tur også.

 

Hvis dere får samme turguide som oss ler jeg. Hun prater KONSTANT om forskjellige ting, ikke nødvendigvis nazister, jøder og 2. verdenskrig men også om tyttebær i polen og sommerjobber og alt mulig piss du IKKE vil høre på når du er sliten, husker en gang jeg sovnet med ipoden min på, våknet da albumene var spilt ferdig (4 album ca 2 timer) og hun snakket om samme emne som var tyttebær.

 

til slutt tips til bussreisen: Sitt nede ved et firemannsbord med tre gode venner, mye roligere og man slipper all mulig dritt som gjerne blir kastet oppe. vi Kræsjet også på vei inn i tyskland og da slapp vi bare med skrekken:)

 

men til slutt må jeg si det er en konge tur du ikke vil være foruten, nyt den, og skal dere kjøpe drikke gå på de mest shady "polene" som er der, der selger de til hvem som helst:D

Lenke til kommentar

 

til slutt tips til bussreisen: Sitt nede ved et firemannsbord med tre gode venner, mye roligere og man slipper all mulig dritt som gjerne blir kastet oppe. vi Kræsjet også på vei inn i tyskland og da slapp vi bare med skrekken:)

 

men til slutt må jeg si det er en konge tur du ikke vil være foruten, nyt den, og skal dere kjøpe drikke gå på de mest shady "polene" som er der, der selger de til hvem som helst:D

8738834[/snapback]

 

Det høres bra ut! :D

Men noe av det fete med turen er jo å kunne kødde på bussen da? :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...