Gå til innhold

Nok en kjedelig? solnedgang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott bilde =) Bra at du har skjønt det med å ta med noe mer enn bare sola. Greit nok, sola er fin den, men blir litt kjedelig når vi har sett det så mange ganger. Derfor er det veldig fint at du har tatt med noe annet, og gjør dette til et veldig fint bilde =)

 

Jeg ville likt å se bildet med litt lenger lukketid, for å få enda mer slør i vannet.

Lenke til kommentar
Jeg synes det var et bra bilde. Hjalp på siden du fikk strømmen til og virke levende og i bevegelse, sammen med den fine horisonten.

 

Må bare spørre. Har du justert noe på bilde i fotoshop, eller kommer det rett fra kamera?

8734097[/snapback]

 

Tar alle mine bilder i raw så de må justeres før bruk ja.

Men strømmen er slik eksponert, er farger, kontraster og slikt som blir justert...

Endret av Sportive.
Lenke til kommentar
Jeg synes det var et bra bilde. Hjalp på siden du fikk strømmen til og virke levende og i bevegelse, sammen med den fine horisonten.

 

Må bare spørre. Har du justert noe på bilde i fotoshop, eller kommer det rett fra kamera?

8734097[/snapback]

 

Tar alle mine bilder i raw så de må justeres før bruk ja.

Men strømmen er slik eksponert, er farger, kontraster og slikt som blir justert...

8734213[/snapback]

Har tatt et par bilder i raw, og de har blitt lyse. Hva er det du endrer på dem i fotoshop? Lysstyrke, farger, kontrast?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...