Gå til innhold

MGS4 forblir PS3 eksklusivt..


Knebel

Anbefalte innlegg

http://www.gametrailers.com/viewnews.php?id=4375

 

Will Metal Gear Solid 4 remain PS3 exclusive?

 

To answer this question, Kojima, perhaps appropriately, equated the three next gen systems to a moviegoing experience.

 

"The PS3 is like the theatre, it's a little bit high-priced but it has to be high quality as well," he explained. "The 360 is a DVD, it still needs to be high quality but you need more variations, while the Wii is almost like a TV channel, because every game you have it with your family".

 

So how does this relate to PS3 exclusivity, you may ask? When the subject changed to Devil May Cry 4 going multiplatform, Kojima knew exactly where the conversation was going.

 

"[L]ike I said, MGS4 is aimed for the movie theatre, it's aimed for the PS3, so the game's scenario and graphics need this theatre-type hardware," Kojima responded. "It's when a producer has a game that can work on the 'DVD level' that a game will go multiplatform."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Det der er standardsvaret til Kojima på det spørsmålet, som han har brukt flere ganger før, noe jeg er sikker på du vet. Hva mer vil du med denne tråden? Rykter har kommet opp før, og vi har diskutert det, etterfulgt av avkreftelser fra Kojima/Konami som vi også har diskutert ut og inn.

Skulle ikke forundre meg om du har laget denne tråden som et svar på nyhetsryktet på gamer.no, men jeg legger merke til at linken du bruker er eldre enn ryktet(dog det kan diskuteres om det er det samme ryktet som kommer igjen og igjen...)

 

Hvorvidt ryktet har hold, slik som DMC4, eller ikke er det eneste interessante i denne saken, men det er jo ikke det du vil diskutere ser det ut som...

Lenke til kommentar

Svært så vi furter da? :!: Ingen baktanker, og jeg har ikke sett denne postet før. Men noe klarere får man vel ikke fra Kojima.. Jeg syns det er utrolig om man klarer å spinne på rykter til tross for dette utsagnet..

 

Dette var på ingen måte ment som noen trollepost, jeg har heller ikke lagt opp noe formeninger for hva som bør diskuteres.. Go ahead... Shoot the messenger.. ;)

Lenke til kommentar

Er ikke noe vits i å lage disse trådene hele tiden.

MGS4 kommer ikke til 360 på en gooood stund ihvertfall uansett.

 

Nå kommer det sikkert en engelskmann, setter """MGS4 kommer ikke til 360 på en gooood stund ihvertfall uansett""" inn i en online oversetter og skriver på ett foruM:

""OMFG! NORWEGIANS SAY MGS4 FOR PS3!!"" og så er vi ignag igjen...

Lenke til kommentar
Er ikke noe vits i å lage disse trådene hele tiden.

MGS4 kommer ikke til 360 på en gooood stund ihvertfall uansett.

 

Nå kommer det sikkert en engelskmann, setter """MGS4 kommer ikke til 360 på en gooood stund ihvertfall uansett""" inn i en online oversetter og skriver på ett foruM:

""OMFG! NORWEGIANS SAY MGS4 FOR PS3!!"" og så er vi ignag igjen...

8733587[/snapback]

 

Vel, nå var det vel Kojima som sa det denne gangen.. Det veier litt tyngre enn diverse xforum..

Lenke til kommentar
Er ikke noe vits i å lage disse trådene hele tiden.

MGS4 kommer ikke til 360 på en gooood stund ihvertfall uansett.

 

Nå kommer det sikkert en engelskmann, setter """MGS4 kommer ikke til 360 på en gooood stund ihvertfall uansett""" inn i en online oversetter og skriver på ett foruM:

""OMFG! NORWEGIANS SAY MGS4 FOR PS3!!"" og så er vi ignag igjen...

Vel, nå var det vel Kojima som sa det denne gangen.. Det veier litt tyngre enn diverse xforum..

Du misforsto meg...

Det er bare det at uansett hvem som sier det,og hvor mange ganger det blir sagt vil det alltid være noen som sier det vi skje!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...