Evil-Duck Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Da var det bekreftet at jeg var vinner av de 10 kiloene , og satser på at jeg får den snarest . må si at jeg synest nidar var ganske treige , men nå ser det ut til å komme. kan vel fortelle historien bak det . det var en gymtime på skolen vi fikk gå tur , så jeg og noen kompiser gikk inpå butikken og så en vogn med påskemarsipan på tilbud. så vi tar oss noe , så stikker jeg å skal betale påsen min , så sier hun damen bak disken. * du ? du ser der er en rosa påskekylling ? * da ble jeg helt for så å bryte ut i en liten jubel invendig. så det var da tilfeldig at jeg skulle vinne da http://www.nidar.no/eway/default.aspx?pid=...:1:5657:1:::0:0 Jan-Ove Berge , thats me bilder kommer når de 10 kiloene kommer ^^
Evil-Duck Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Skrevet 29. mai 2007 må nå du ta å slutte med det bjørnetjeneste tullet.. det er jo godteri
SilentAngel Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 blæh, urettfeigt... jeg vinner aldri sånt men bare kos deg med de ti kiloene dine, du... jeg foretrekker freia
Epixx Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Hurra for deg..sånnt får jeg altfor mye med hjem fra jobb uansett, men kos deg du
Henrik™ Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Jøsss... Litt anerledes å vinne en slik konkuranse, enn å vinne "Hvem som har kjøkkentjeneste i stedet for den som er syk" konkuransen. Anyway, gratulerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå