Kuldesjokk Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 (endret) Hei. Det har seg slik at etter å ha levlet utallige ganger i WoW så er jeg temmelig lei av å levele noe som har gjort at jeg ikke liker WoW lenger siden det aldri skjer noe nytt. Så det jeg er ute etter er noen som kan hjelpe meg med å finne et spill jeg kan spille istedenfor WoW, kan gjerne være ett mmo, ikke et kritereie, men gjør ingenting. Tips mottas med glede. Takker på forhånd. Edit: Leif var på besøk. Endret 28. mai 2007 av Kuldesjokk
Esukiru Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Lord Of The Rings Online: Shadows of Angmar Et utrolig bra mmo spill selv om det kan være ganske likt wow på noen måter.
Kuldesjokk Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Skrevet 28. mai 2007 Krever det månedlige betalinger? Evt. hvor mye?
Esukiru Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Det er måntlig avgift akkurat som på wow bare litt billigere. Koster ca 80 pr mnd.
Betenkt Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Age of conanTibia Knight online Warhammer 8722767[/snapback] Når du kommer med Tibia kan jeg komme med RuneScape! Begge er like store ikke-spill SE på grafikken, folks
Skarstard Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Anarchy Online! Er jo til og med gratis! 8722947[/snapback] Ikke akkurat. Gratisversjonen gir deg bare tilgang til en liten del av spillet.
Grievdus Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 kan ikke si Tibia har så dårlig grafikk. som Runar sa her på forumet, er dette dårlig grafikk (atack) mens tibia faktisk er ganske vakker
Moonshield Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Lord of the Rings - Shadows of Angmar er tingen for deg.
Moonshield Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Hørt dritmange som har gått fra WoW til Lotro, nettopp fordi WoW ble gørr og tørt.
Jext Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Kjøp deg en konsoll og spill litt slikt eller andre singleplayer PC spill frem til de ordentlige neste generasjons MMORPG'ene kommer på banen. Da snakker jeg om Warhammer Online og Age of Conan. Begge blir nok knallbra spill og når de kommer sent i år/tidlig neste år så er det nok mange flere som er lei av WoW.
Bob Sacamano Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Kjøp deg en konsoll og spill litt slikt eller andre singleplayer PC spill frem til de ordentlige neste generasjons MMORPG'ene kommer på banen. Da snakker jeg om Warhammer Online og Age of Conan. Begge blir nok knallbra spill og når de kommer sent i år/tidlig neste år så er det nok mange flere som er lei av WoW. 8725067[/snapback] Støttes. Noen av de MMO spillene som kommer ut i de neste åra gruser det vi har på spillmarkedet nå.
Kuldesjokk Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Skrevet 28. mai 2007 Jeg trenger noe frem til dette, kjøpte project gotham racing 3 til x360. Spilte gjennom på tre dager Så trenger noe som varer en stund...
Bob Sacamano Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 (endret) Jeg trenger noe frem til dette, kjøpte project gotham racing 3 til x360. Spilte gjennom på tre dager Så trenger noe som varer en stund... 8726365[/snapback] Hvis du vil ha et mmo å spille nå bør du kanskje prøve guildwars. Kan også anbefale Diablo II + expansion, som ikke er et MMO men et singleplayer spill med online muligheter hvis du har lyst til å prøve noe annet en et MMO spill. Det spillet er genialt. Men som sagt, vent med pay to play MMO's til de age of conan eller WAR kommer ut Endret 28. mai 2007 av LpIsBackForYou
Misunne Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Lord Of The Rings Online: Shadows of Angmar er til å ambefale om du har en PC som behersker det. LOTRO er litt mer quest-basert enn WoW og har litt mer historie (?).
Kuldesjokk Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Skrevet 28. mai 2007 Takker for alle MMO forslagene, men trenger ikke være MMO. Bare noe tar lang tid å komme gjennom PGR3 på to-tre dager, svir fort i lommenoka hvis jeg må kjøpe nye spill så ofte
Zeph Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå