Gå til innhold

Finne erstatter for WoW.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei. Det har seg slik at etter å ha levlet utallige ganger i WoW så er jeg temmelig lei av å levele noe som har gjort at jeg ikke liker WoW lenger siden det aldri skjer noe nytt.

Så det jeg er ute etter er noen som kan hjelpe meg med å finne et spill jeg kan spille istedenfor WoW, kan gjerne være ett mmo, ikke et kritereie, men gjør ingenting.

Tips mottas med glede.

Takker på forhånd.

Edit: Leif var på besøk.

Endret av Kuldesjokk
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Age of conan

Tibia

Knight online

Warhammer

8722767[/snapback]

Når du kommer med Tibia kan jeg komme med RuneScape! Begge er like store ikke-spill :p SE på grafikken, folks

Skrevet

Kjøp deg en konsoll og spill litt slikt eller andre singleplayer PC spill frem til de ordentlige neste generasjons MMORPG'ene kommer på banen. Da snakker jeg om Warhammer Online og Age of Conan. Begge blir nok knallbra spill og når de kommer sent i år/tidlig neste år så er det nok mange flere som er lei av WoW.

Skrevet
Kjøp deg en konsoll og spill litt slikt eller andre singleplayer PC spill frem til de ordentlige neste generasjons MMORPG'ene kommer på banen. Da snakker jeg om Warhammer Online og Age of Conan. Begge blir nok knallbra spill og når de kommer sent i år/tidlig neste år så er det nok mange flere som er lei av WoW.

8725067[/snapback]

Støttes.

Noen av de MMO spillene som kommer ut i de neste åra gruser det vi har på spillmarkedet nå.

Skrevet (endret)
Jeg trenger noe frem til dette, kjøpte project gotham racing 3 til x360. Spilte gjennom på tre dager  ;)  Så trenger noe som varer en stund...

8726365[/snapback]

Hvis du vil ha et mmo å spille nå bør du kanskje prøve guildwars.

Kan også anbefale Diablo II + expansion, som ikke er et MMO men et singleplayer spill med online muligheter hvis du har lyst til å prøve noe annet en et MMO spill. Det spillet er genialt.

Men som sagt, vent med pay to play MMO's til de age of conan eller WAR kommer ut ;)

Endret av LpIsBackForYou
Skrevet

Lord Of The Rings Online: Shadows of Angmar er til å ambefale om du har en PC som behersker det. LOTRO er litt mer quest-basert enn WoW og har litt mer historie (?).

Skrevet

Takker for alle MMO forslagene, men trenger ikke være MMO. Bare noe tar lang tid å komme gjennom :p PGR3 på to-tre dager, svir fort i lommenoka hvis jeg må kjøpe nye spill så ofte :p

Skrevet

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...