Anderssw Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Hei hå.. Skulle oppdatere firmware på telefonen min i går, en M600i, men på 94% hoppet jeg av nettet og SEUS mistet tilkoblingen til serveren og terminerte. Nå sitter jeg igjen med 94% av firmware på telefonen, og ved et evt forsøk på å starte prosessen pånytt får jeg bare beskjed om at telefonen er up-to-date. Telefonen er nå helt død og relativt ubrukelig! Har lest litt rundt og funnet ut at det ikke går å "downgadre" firmware på disse telefonene, irettesett meg om det er feil!! Noen som har hatt samme problem?? evt en idé om løsning, formatering ol. Blir meget takknemlig for all hjelp! mvh Anders
Trazor Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Prøv å kjør den på nytt. Jeg fikk beskjed om at softwaren var up to date, men kunne kjøre igjennom prosessen på nytt hvis jeg ville. Det gjorde jeg, og det virket
Anderssw Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Skrevet 28. mai 2007 Prøv å kjør den på nytt. Jeg fikk beskjed om at softwaren var up to date, men kunne kjøre igjennom prosessen på nytt hvis jeg ville. Det gjorde jeg, og det virket 8721994[/snapback] Hei. takk for raskt svar! har prøvd å kjøre den på nytt, mange ganger den kommer til identifisering og etter dette vises kun "oppdatering er ikke tilgjengelig"---"telefonen er oppdatert"---"Gå tilbake til start"... mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå