Lomaxz Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 De som disconnecter får -10 poeng om jeg har skjønt det riktig. Den andre får like mange poeng som han har scoret mål. 8766671[/snapback] den andre burde nesten fått 10 poeng i bonus for win også syns jeg. Da det skjedde med meg var det kanskje 4 sekund igjen av kampen og jeg ledet 4-1 Men har dere greid å finne hverandre på friendlista? står bare connecting hos meg. Noen andre som har opplevd at kontrollene streiker online? Spillte i stad og joystikken låste seg slik at spillerene mine løp i en retning.. skikkelig irriterende
xelag1 Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 hei da hadde jeg fått koden min xelag: 262094 380356 legger til alle her
ZyberZone Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Bare jeg som blir disconnecta hele tiden? Utrolig irriterende!
Jakoozie Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Bare jeg som blir disconnecta hele tiden? Utrolig irriterende! 8772074[/snapback] Jeg har aldri blitt disconnecta.
dorR Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Får vel legge til koden min jeg og da nick: dorR 008691 464329
SWRT91 Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Finner man koden inne på spillet eller er det den koden man har på hvis man går på kalenderen på wii?
Skinney Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 inni spillet... den vises når du trykker på "Friends" knappen når du er kobla til nettet
trydis Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Slenger inn koden min her i morgen, slo nettopp av og glemte det. Må si jeg ble positivt overrasket, endelig tid for å børste litt støv av wii'en
kottila Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 De skulle gjort slik at den som lagger ut/disconnecter får ingenting, og den som blir stående igjen vinner på walk-over. En annen ting som irriterer meg over online'n ved Mario Strikers er at man ikke får se hvordan motstanderen er ranket før en har godtatt å spille mot han. Jeg ender konsekvent opp med å måtte spille mot folk som er nesten 20000 plasser over meg, syns det er litt absurd matchmaking. 8765417[/snapback] Alle som disconnecter når de ligger under med kort tid igjen, burde blitt satt på en svarteliste og kun fått lov til å spille kamper mot hverandre. Kan ikke helt se at de tjener noe på å slå av. Vet det er trøbbel i vente når motstanderen har statistikken 0-4 med 0 poeng og jammen meg slo han ikke av da jeg ledet med 4 mål og to sekund igjen. Drittsekk!
SWRT91 Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 De skulle gjort slik at den som lagger ut/disconnecter får ingenting, og den som blir stående igjen vinner på walk-over. En annen ting som irriterer meg over online'n ved Mario Strikers er at man ikke får se hvordan motstanderen er ranket før en har godtatt å spille mot han. Jeg ender konsekvent opp med å måtte spille mot folk som er nesten 20000 plasser over meg, syns det er litt absurd matchmaking. 8765417[/snapback] Alle som disconnecter når de ligger under med kort tid igjen, burde blitt satt på en svarteliste og kun fått lov til å spille kamper mot hverandre. Kan ikke helt se at de tjener noe på å slå av. Vet det er trøbbel i vente når motstanderen har statistikken 0-4 med 0 poeng og jammen meg slo han ikke av da jeg ledet med 4 mål og to sekund igjen. Drittsekk! 8786145[/snapback] Jeg har ikke spillet selv, men hvis jeg spiller mot andre i samme rom kan det hende at han jeg er hos eller meg skrur av konsollen. Men ikke online!!
Lomaxz Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Er det noen andre her som noen gang har sett noen friends? Hos meg står det bare connecting i friend rooster. og så står det 0 of 0 friends i hovedgreia når jeg kommer inn . men navnene deres står der over connecting.. Har adda alle her..
hodesleng Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Skrevet 6. juni 2007 Er det noen andre her som noen gang har sett noen friends?Hos meg står det bare connecting i friend rooster. og så står det 0 of 0 friends i hovedgreia når jeg kommer inn . men navnene deres står der over connecting.. Har adda alle her.. 8798184[/snapback] Sliter med det på ostesaks jeg..
Sund Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Sliter med det på ostesaks jeg.. 8799260[/snapback] Samma her.
Lomaxz Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 hmm, men ser dere venner online? står bare 0 of 0 friends hos meg. gjør d det hos dere også?
ostesaks Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Får inn alle jeg. untatt noen som det står connecting på. Har til og med spilt noen friendies med folk på lista mi. ARGH tapte 4-5 og 3-4 i sted, leda 3-0 begge kampene før han griste meg med de irriterende megastriket. Helt talentløs i å forsvare meg fra de, satser mer på mye slåtaklingsvold og hurtige pasninger samt gode skyttere som lagkamerater.
TCi Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Da har jeg endelig funnet en kopi. Kode: 017281 859305 Kommer sikkert til å spille noe i kveld. Skal legge til alle i tråden etter hvert.
TCi Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Er det bare jeg som aldri klarer å vinne en kamp online? Strever jo å bare være i nærheten av mål. Har kanskje klart 3 mål på 10 kamper. Ser ikke ut til at jeg kommer til å spille veldig mye online, foruten vennekamper. Kjipe greier. Kommer jo stort sett mot folk som er flere titallstusen plasser over meg i rankingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå