Gå til innhold

ASUS F3SV tråd?


Anbefalte innlegg

Hvordan er maskina på støy krbalto? Sett utfra lesesal/ helt stille rom.

 

hittil er jeg ikke helt 100% fornøyd med støynivået..

Men det blir kanksje vanskelig å vurdere , da jeg hittil har holdt på med mye forskjellige installeringer og oppdateringer , mye belastning..

Men ser på http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=132846 at brukerne er meget fornøyde med hvor lite støy det er på den.. Bestemte meg for F3SV etter å ha lest den tråden..

Så jeg håper min også er meget stille. :)

Men jeg kan komme tilbake med info om støynivået når ting roer seg ned litt her.. :)

 

Mvh

Endret av krbalto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes ikke den er dyr iforhold til andre med samme spesifikasjoner.

Har ikke funnet noen med de samme specs til samme pris.

Multicom og dell kanskje, men dem har IKKE dvi/hdmi

 

Er veldig fornøyd med PC-en jeg også.

 

Mvh

 

Hvordan er maskina på støy krbalto? Sett utfra lesesal/ helt stille rom.

 

Er ikke den stilleste bærbare jeg har prøvd, må sikkert forvente litt viftesus fra en bærbar med de specs'ene.

Hører litt viftesus hele tida men ikke så mye at det er plagsomt.

 

Er fortsatt meget fornøyd med den.

Skal installere XP i slutten av uka.

 

Mvh

Lenke til kommentar

Neeei! Ikke legg inn win XP! Jeg tenkte som deg før jeg fikk PC-en også. Jeg var også veldig skeptisk til Vista, skulle liksom prøve Vista litt også innstallere win XP siden jeg har aldri brukt det før, men så ble jeg forelsket i Vista :-OOO

 

Hvis du legger inn Win XP kan du få problemer med å finne riktige drivere! Dessuten kan du kun nedgradere til XP hvis du har vista basic eller ultimate! Den vista vi fikk er home premium.

Vista er så fiiiin, XP er såå stygg nå, jeg vet ikke hvorfor....

 

PS: Vista har DX10 mens XP har ikke DX10, F3SV har Geforce 8600 gs som støtter DX10 også, så det er mange grunner til å bruke vista på denne laptopen.

Endret av Mr_dude
Lenke til kommentar

Asus har jo drivere for F3Sv til xp også nå, så akkurat det skulle ikke bli noe problem.

Vista er jo fin å se på.. Men tenkte litt på ytelsen da. Det meste vil vel gå noe raskere med XP?

Spiller også litt av og til, og har litt problemer med å få alle mine spill til å virke med VIsta.

 

Mvh

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

aah... mmmmmm... deeeeilig.... :dribble:

Da har jeg installert XP på min F3Sv, og hittil fungerer alt som det skal. Meget behagelig med den bra responsen på det meste i forhold til Vista'en.

Og nå funker Far Cry helt topp med høye innstillinger! :thumbup:

Skal prøve Crysis i morgen kveld, funker den med XP?

 

Etter over 1 døgn nå med XP igjen så er jeg meget fornøyd, det er nok meeeeget leeeeenge til jeg går over til Vista igjen! Gjør ikke det før jeg blir helt nødt.

 

Mvh

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...