Gå til innhold

Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP


Anbefalte innlegg

Det fins ingen downgraderer til 3.51 og over utenom Pandora batteri.

9663281[/snapback]

okey, men må du da kjøpe et nytt batteri, eller kan du bare bruke en venn sitt? blir ikke det ødelagt da?

9665494[/snapback]

 

Du kan bruke hvilken som helst batteri så lenge det er originalt og fulgte med PSP'en.. Men for å lage pandora må vennen din ha muligheter for homebrew da. Etter du ferdig med det må du huske å restarte batteriet til normal igjen, eller vil den ikke fungere helt fint..

 

Btw: Har kommet script som gjør at du kan slippe å restarte batteriet og kan bruke batteriet helt normalt.. Let på Google om dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eg har lagd meg ett jig kick battery, og skulle "unbrikke" en venn sin psp... men det eneste som skjer er at power , internetten og minnekort lysene lyser, men menyen kommer ikke opp=/ hva gjør jeg feil?en ting til, skal man lade jig kick batteriet? er helt ny når det gjelder dette her, og hvis man skal lade det, hvordan? for vis pspen er av går jo den bare rett inn på menyen, gjør den ikke?

Lenke til kommentar

Høres ikke riktig at det er en brick.. Det er vel umulig å bricke sin PSP ved å bruke msn ved hjelp av nettleseren.. Eneste muligheten for brick er at noe i flash0 blir ødelagt. Og det kan kun skje ved å endre theme på PSP, dra ut kontakten ved oppdateringen, bruke feil nedgraderer, bruke homebrew som skriver til flash0 og det går noe galt..

Endret av Uylum2
Lenke til kommentar

Her er det vel bare å hoppe i det :)

 

Har lest denne tråden og er imponert over kompetansen her.

 

Vi har kjøpt 2 PSP slim m/4 gb. memory stick som vi får levert idag, og jeg er usikker på om jeg skal bruke OE eller M33 firmware for å kunne spille backups og homebrew.

Vet ikke versjon av fw på disse som blir levert idag, men slik jeg skjønner det så kan alle PSP slim "moddes" nå? (versjon kommer senere idag hvis dere trenger å vite dette)

 

Kanskje en kjapp how-to liste også med tanke på dette er en PSP slim utgave.

 

Takk

 

 

SanwaNorth

Endret av SanwaNorth
Lenke til kommentar
Her er det vel bare å hoppe i det :)

 

Har lest denne tråden og er imponert over kompetansen her.

 

Vi har kjøpt 2 PSP slim m/4 gb. memory stick som vi får levert idag, og jeg er usikker på om jeg skal bruke OE eller M33 firmware for å kunne spille backups og homebrew.

Vet ikke versjon av fw på disse som blir levert idag, men slik jeg skjønner det så kan alle PSP slim "moddes" nå? (versjon kommer senere idag hvis dere trenger å vite dette)

 

Kanskje en kjapp how-to liste også med tanke på dette er en PSP slim utgave.

 

Takk

SanwaNorth

 

Eneste måten å få homebrew muligheter på Slim er Pandora batteri tror jeg, men tror ikke den versjonen på første posten er den nye som kan brukes på Slim. Jeg ville satset på M33 med av at det er de som kommer med framtidige CFW, og Dark_Alex er vel også med på m33.

Lenke til kommentar
Eneste måten å få homebrew muligheter på Slim er Pandora batteri tror jeg, men tror ikke den versjonen på første posten er den nye som kan brukes på Slim. Jeg ville satset på M33 med av at det er de som kommer med framtidige CFW, og Dark_Alex er vel også med på m33.

 

Ser at man må ha pandoras på en gammel PSP for å få modda en PSP SLIM. Må man ha 1 batteri ekstra itillegg da ?

Lenke til kommentar

Jeg har et spill, en ISO fil, "Splinter Cell Essentials" hvis dere vil vite det og:P

Men jeg får det ikke til å starte, har 3.40 OE-A firmware, og har fått ISO filer til å funke før.

Det starte opp, men når det kommer til loading prossessen før man kommer inn til hovedmenyen, så blir jeg "kasta ut" av spillet, og tilbake til PSP menyen:S

 

Og jeg har IKKE lasta ned spillet, dette er et spill jeg har fra før av, men syns det er bedre å spille de fra minnekortet!

 

Hva kan være feil? Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Har du husket å justere de NO-UMD instillingene? I farta husker jeg ikke hva de eksakt het, men prøv det litt rundt i recovery. Prøv også å ha i en UMD når du starter opp spillet. (Noen spill krever dette, pga sikkerhet)

Nei, det var ikke det som var feilen:( Har noen andre ISO filer, og de funker helt fint. Ingen som vet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...