chokke Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Ja, la oss si jeg har to accounter. Og den ene vil jeg at skal booste den andre, men jeg har bare en pc til wow. Så derfor lurte jeg på hvorvidt det var mulig og ha to spill oppe på en PC? Ha de i windowed mode så den ene kan ha follow på den andre og leeche seg frem. Om dere skjønner?
Slettet-Lr2aQT Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Ja, la oss si jeg har to accounter. Og den ene vil jeg at skal booste den andre, men jeg har bare en pc til wow. Så derfor lurte jeg på hvorvidt det var mulig og ha to spill oppe på en PC? Ha de i windowed mode så den ene kan ha follow på den andre og leeche seg frem. Om dere skjønner? 8717130[/snapback] Jeg har ikke fått til det men prøv du
wise™ Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 (endret) Prøv å putt en av de i Windowed Mode også bare skaler den til å bli bitteliten, å ha den i bakgrunnen, så skal det gå fint. EDIT: Funker fint med 2 WoW hos meg, med full størrelse. Endret 27. mai 2007 av TheoB
John Keats Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Kjørte selv to wow oppe med to skjermer for en tid tilbake, funket bra det
Erlec Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Det går an veldig bra. Prøvde det flere ganger og gikk bra
chokke Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Skrevet 27. mai 2007 Åh så dum jeg er, hvorfor prøvde jeg de tbare ikke istedet? unka fint, men kom inn på tanken om å måtte installere det flere steder osv :S Jada!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå