Gå til innhold

Need for Speed: ProStreet-tråden


Anbefalte innlegg

Fleire som har fått med seg det nye Need for Speed spelet som mest sansynlig blir lansert 31. mai?

 

Offisielt er verken navnet eller info om spelet sluppet, alt som finst er denne teaseren.

 

Ryktene seier at spelet skal heiter NFS: Pro Street, skal få ny spelemotor som ikkje er basert på tidligare NFS spel og meir realistisk styring.

AutoSculpt kommer også forbedra og meir utbredt tilbake.

 

Nokon som har meir info, synst spelet virka ganske interesant :) .

Endret av PHdZ2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har aldri hørt om spillet engang :hmm: Sikker på at det ikke kommer en ny trailer eller no 31 mai da? Hørtes litt rart ut at de skal gi ut et spill som vi ikke vet navnet på engang, om bare et par dager..

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar
Har aldri hørt om spillet engang :hmm:

8716575[/snapback]

 

Snubla over titelen/spelet i går (husker ikkje kor), men på www.needforspeed.com har iallfall EA ein nedtellar til eit eller anna NFS spel så noko skjer iallfall.

 

4 dager til "det" skjer :D .

 

EDIT: Kan hende det kommer ein ny trailer då, husker ikkje korleis det var med Carbon i fjor.

Og BTW, det var på www.gameroobie.com eg fant tittelen på spelet, teaseren var også lagt ut der.

Endret av PHdZ2
Lenke til kommentar
Sikkert på at det kommer 31. Mai? Det tviler jeg egentlig på, men men. Håper det blir bedre enn Carbon og kanskje at de tenker litt nytt nå. Begynner å bli lei den stylinga.

8726913[/snapback]

 

Det kommer ikke 31 mai nei, kommer nok bare ut mer info den dagen eller no. Dem sier dem har lagt inn en helt ny graffikkmotor, så tror det blir litt forskjell :D

Lenke til kommentar
Håper ikke systemkravene er så høye. Ser frem til å prøve det, men er litt i tvil på hardwaren min.

 

AMD s939, 3700 @ 2.7GHz, 1GB Minne og x1800xt skjermkort  :hmm:  Håper det holder

8726769[/snapback]

 

Du har ingenting å klaga i forhold til meg :p , eg må klara meg med et X300 Mobility skjermkort og har ikkje råd til noko betre :( .

 

Iallfall, ganske råe spec då :( , pc-en min kjem ikkje til å takla da, (visst rykta stemmer då) minstekravet er visst 256 MB ram på skjermkortet :hmm: :

 

CPU: 1.6 GHz

RAM: 256 MB

Graphics Card: 256 MB

DVD-Drive

 

Også leste eg litt på EA sine NFS forum, RX-7'en som krasjar i teaseren er ein annan enn den som står å "showe-off" så kanskje det tyder at når man vrake bilen er det game over og at EA ikkje ville vrake den vakre RX-7'en :p ?

Endret av PHdZ2
Lenke til kommentar
Dette virker veldig spennende men tiden vil vise seg..

Liker i allefall at bilene kan ta skade....Håper de ikke driter seg ut igjen sånn som med 2-3 siste N4S titlene..spesielt med carbon...den er skikkelig dårlig..

8734969[/snapback]

Kunne ikke hvert mer enig.

Lenke til kommentar

Håper spillet blir litt mer realistisk, og at de holder seg til baner.

F.eks NFS High Stakes var jo konge. Samme med Hot Pursuit 2.

Jeg håper spillet bli sånn at man faktisk må bremse før svingen og avpasse farten for å klare den.

 

De bør drite i underground-gangstah-gjeng og droppe "om å gjøre at bilen ser ut som et tivoli" konseptet :)

 

That is all!

 

Mvh Thomas :)

Lenke til kommentar

skulle det ikke skje noe idag da? nedtellinga har jo stoppet!

 

eller er det noe jeg ikke har fått helt med meg. :hmm:

 

EDIT: *kremt* ser ut til at datoen på min laptop var litt nullstilt og viser at det er den 31. idag. ved nærmere ettersyn 31. desember 2002. :whistle:

Endret av Stuff04
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...