Yteliss Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 nermer seg sommern og kommer ikke til å spilla wow da! så jeg lurer på hvordan man slutter og betale! var inne på wow siden men fant ikke ut hvordan man fjernet kort informasjonen noen som vet?
Nerf Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Er det ikke bare å klikke på "Change Subsctription", og så velge "Cancel recurring subscription plan"? Eller er jeg ute på bærtur?
Stifi Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Hlr hardcore WoW i sommerferien. The word "slutte" dosen't exist in my beautiful dictionary. ^_^
Frohman Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 "Cancel account" er den du skal velge 8716200[/snapback] Fjerner du ikke hele accounten da? Eller blir den bare frozen?
Mynotir Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 (endret) Det er jo det samme. Fordelen er at du kan få den tilbake Men hvis du virkelig vil ha den slettet slik at du aldri kan få den tilbake kan du jo snakke med Blizzard om det. Jeg skal gjøre akkurat det samme som Stifi =) Gleder meg. Endret 27. mai 2007 av Mynotir
Yteliss Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Skrevet 27. mai 2007 Det er jo det samme. Fordelen er at du kan få den tilbake Men hvis du virkelig vil ha den slettet slik at du aldri kan få den tilbake kan du jo snakke med Blizzard om det. Jeg skal gjøre akkurat det samme som Stifi =) Gleder meg. 8717572[/snapback] vil ikke ha den slettet, bare frozen.. kommer nok til å begynne å spille etter sommern:)
Bjonski Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Det er jo det samme. Fordelen er at du kan få den tilbake Men hvis du virkelig vil ha den slettet slik at du aldri kan få den tilbake kan du jo snakke med Blizzard om det. Jeg skal gjøre akkurat det samme som Stifi =) Gleder meg. 8717572[/snapback] vil ikke ha den slettet, bare frozen.. kommer nok til å begynne å spille etter sommern:) 8718073[/snapback] Er jo om sommeren man virkelig kan spille hardcore.. så hvorfor slutte i sommer for å begynne etter sommeren?
Swafty Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 (endret) Råder alle som er "hardcore" til å roe ned spillingen i sommeren.. prater av erfaring.. joina et hardcore guild sist sommer å gama som bare faen nesten hele dagen.. heldigvis brukte jeg ikke hele sommerferien på det men følte på slutten av ferien at jeg hadde sløst bort halvparten av ferien på instance osv.. Var ikke gøy når jeg innså det og quitta guildet Endret 27. mai 2007 av Overdox
John Keats Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Nei ta ferien off.. Gå på stranda, drikk deg full og ha det gøy.. Spilling kan du ta om høsten og vinteren når det er grått og kaldt ute
OBERST Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Må si meg enig der, skal bruke meste parten av sommern på å kjøre båt ;D
Heart Break Kid Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Nei ta ferien off.. Gå på stranda, drikk deg full og ha det gøy.. Spilling kan du ta om høsten og vinteren når det er grått og kaldt ute 8718475[/snapback] Spiller heller wow enn å bruke mye penger på sprit og å drekke meg full ...
Tmz Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Det er sikkert bare fordi du ikke vet hvor gøy det er^^. Sitte inne å spille hardcore om sommeren er bare tull.
Lapp1 Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Det er sikkert bare fordi du ikke vet hvor gøy det er^^. Sitte inne å spille hardcore om sommeren er bare tull. 8718873[/snapback] /Agree Klarer ikke å sitte inne å gå instancer istedet for å gå ut å ha det fysisk moro. (Uhm)
John Keats Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Nei ta ferien off.. Gå på stranda, drikk deg full og ha det gøy.. Spilling kan du ta om høsten og vinteren når det er grått og kaldt ute 8718475[/snapback] Spiller heller wow enn å bruke mye penger på sprit og å drekke meg full ... 8718833[/snapback] Skal jobbe nesten hele sommeren uansett, så blir bare helgefyll. Har ikke tid til spilling da
Tmz Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Har også fått meg sommerjobb, men blir nok litt spilling. Blir gæren av fylla hver helg.
John Keats Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Det er sant.. Men holder meg nok til andre typer spill i ferien. Blir litt drøyt å betale for å spille to ganger i måneden liksom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå