Gå til innhold

Slutte wow i sommer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

nermer seg sommern og kommer ikke til å spilla wow da!

så jeg lurer på hvordan man slutter og betale!

var inne på wow siden men fant ikke ut hvordan man fjernet kort informasjonen

noen som vet?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke bare å klikke på "Change Subsctription", og så velge "Cancel recurring subscription plan"? Eller er jeg ute på bærtur? :hmm:

Skrevet (endret)

Det er jo det samme. Fordelen er at du kan få den tilbake :) Men hvis du virkelig vil ha den slettet slik at du aldri kan få den tilbake kan du jo snakke med Blizzard om det.

Jeg skal gjøre akkurat det samme som Stifi =) Gleder meg.

Endret av Mynotir
Skrevet
Det er jo det samme. Fordelen er at du kan få den tilbake  :)  Men hvis du virkelig vil ha den slettet slik at du aldri kan få den tilbake kan du jo snakke med Blizzard om det.

8717572[/snapback]

vil ikke ha den slettet, bare frozen.. kommer nok til å begynne å spille etter sommern:)

Skrevet
Det er jo det samme. Fordelen er at du kan få den tilbake  :)  Men hvis du virkelig vil ha den slettet slik at du aldri kan få den tilbake kan du jo snakke med Blizzard om det.

8717572[/snapback]

vil ikke ha den slettet, bare frozen.. kommer nok til å begynne å spille etter sommern:)

8718073[/snapback]

Er jo om sommeren man virkelig kan spille hardcore.. så hvorfor slutte i sommer for å begynne etter sommeren?

Skrevet (endret)

Råder alle som er "hardcore" til å roe ned spillingen i sommeren.. prater av erfaring.. joina et hardcore guild sist sommer å gama som bare faen nesten hele dagen.. heldigvis brukte jeg ikke hele sommerferien på det men følte på slutten av ferien at jeg hadde sløst bort halvparten av ferien på instance osv.. :no: Var ikke gøy når jeg innså det og quitta guildet

Endret av Overdox
Skrevet
Nei ta ferien off.. Gå på stranda, drikk deg full og ha det gøy.. Spilling kan du ta om høsten og vinteren når det er grått og kaldt ute :D

8718475[/snapback]

Spiller heller wow enn å bruke mye penger på sprit og å drekke meg full ...

Skrevet

Det er sikkert bare fordi du ikke vet hvor gøy det er^^. Sitte inne å spille hardcore om sommeren er bare tull.

Skrevet
Det er sikkert bare fordi du ikke vet hvor gøy det er^^. Sitte inne å spille hardcore om sommeren er bare tull.

8718873[/snapback]

/Agree

Klarer ikke å sitte inne å gå instancer istedet for å gå ut å ha det fysisk moro. (Uhm)

Skrevet
Nei ta ferien off.. Gå på stranda, drikk deg full og ha det gøy.. Spilling kan du ta om høsten og vinteren når det er grått og kaldt ute :D

8718475[/snapback]

Spiller heller wow enn å bruke mye penger på sprit og å drekke meg full ...

8718833[/snapback]

Skal jobbe nesten hele sommeren uansett, så blir bare helgefyll. Har ikke tid til spilling da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...