Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Tråden kan slettes


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Jeg lurte på om Seat Ibiza 1.8T er en bra bil? Har hørt mange folk si negative ting om Seat, men da lurer jeg på hva er det som er negativt?

 

Tenkte på noe sånt no: http://finn.no/finn/car/object?finnkode=99...5&pos=15&tot=42

http://finn.no/finn/car/object?finnkode=10...5&pos=17&tot=42

 

Hva er bra/dårlig med denne bilen? blir isåfall den første bilen jeg skal ha, så størrelsen er vel grei.

 

Takker for alle svar :tease:

 

Edit: kom også med forslag om bilkjøp rundt 100 k. Helst noe liknende som 1.8T, ikke så ille gammel og fet å se på :tease:

Endret av [dR]MiljO
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Værste bilen jeg har hatt, dog hadde jeg en seat cordoba

 

Mye feil med den

Om vintern nekta dørene å åpne seg

Vedlikeholdskostnadene går gjennom taket

 

Min erfaring da :)

Men siden dette er en første bilen du skal ha, syns jeg du legger mye penger i den. Mine første biler var vrak, og jeg hadde mye gøy med de :)

Lenke til kommentar

Mine erfaringer fra 2000 modell er at ABS sensorene ikke tåler vinter og snø og at

"Hjernen" til ABS måtte flyttes da den lå slik til at den ble kortsluttet av vann fra frontruta. Det året jeg hadde bilen var den på verksted 7 ganger...

Tror jeg fikk en skikkelig "blåmandagsbil" :cry:

 

Men lykke til :)

Endret av bjornegil
Lenke til kommentar
Den var egentlig ganske tøff :hmm:  hvordan er disse bilene? noen spesielle feil som går igjen?

8727028[/snapback]

Ekje du litt for ung te å kjøpe bil?

Uansett så ville eg ha anbefalt deg å sjekke naf sin store bruktbiltest og der ser du vanlege feil på bilar samt gj.snittlege deleprisar og slikt. Ville heller ha kjøpe den ibizaen enn almera. og celicaen framfor alle bilar vist her. Celicaen er entusiast bil med større muligheter enn alle andre. alderen har da lite å sei då du får betre køyreeigenskaper på den enn alle andre bilar her.er det tross alt ein god gamal rallybil som carlos sainz har vunnet mange løp med og det var vel den største konkurrenten og hovedgrunnen til Lancia gac opp med integralen(eiger ein slik :) ) til slutt som.

Lenke til kommentar
MiljO,28/05-2007 : 22:52]Den var egentlig ganske tøff :hmm:  hvordan er disse bilene? noen spesielle feil som går igjen?

8727028[/snapback]

Ekje du litt for ung te å kjøpe bil?

Uansett så ville eg ha anbefalt deg å sjekke naf sin store bruktbiltest og der ser du vanlege feil på bilar samt gj.snittlege deleprisar og slikt. Ville heller ha kjøpe den ibizaen enn almera. og celicaen framfor alle bilar vist her. Celicaen er entusiast bil med større muligheter enn alle andre. alderen har da lite å sei då du får betre køyreeigenskaper på den enn alle andre bilar her.er det tross alt ein god gamal rallybil som carlos sainz har vunnet mange løp med og det var vel den største konkurrenten og hovedgrunnen til Lancia gac opp med integralen(eiger ein slik :) ) til slutt som.

8729973[/snapback]

 

 

:hmm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...