Gå til innhold

CS:S-clan søker aktive og gode spillere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ip da:)

orker ikke gå inn på deres side, er så lazY med stor B

8877360[/snapback]

 

ip til cs-server er: monkeyface.refs.no

 

hvis du ikke orker å gå inn på en internettside, har du vel ikke stort å gjøre i en klan :hmm:

8878163[/snapback]

Joda, hørtes ut som om han passet perfekt for oss! :p

Lenke til kommentar

kan jeg joine, er 15 og et halvt, har ikke spillt css så lenge, men var over medium skilled i cs, og er over medium på public server i css... send meg en e-post hvis det er ok med prøvespilling, PS. det passer når som helst, kan også sette opp opptil 3 dedicated servere for dere... :)

Endret av larsern4
Lenke til kommentar

1. larsern 4: du kan sikkert få try... legger deg til nå.

2. 18-åringer+ er velkomne hvis de vil... poenget var først og fremst å si ifra at vi er 17 år, og folk som er mye yngre enn det, ofte ikke er så modne...

3. nei, posten er ikke lagt ned... krisdt har jo skrevet i den....

 

ps: larsern, du må registrere deg på forumet vårt...

 

 

 

(og når det gjelder den eposten du oppga, er det noe jeg ALDRI ville ha gjort på et public forum! det finnes mange spam-botter som finner mailadresser inneholdende [et ord]@[et ord].[et ord].

 

for å redusere dette problemet, ville jeg heller skrevet mailadresse[a]hotmail.com...

(eller bare gå rett inn i forumet, og så skrive mailadressen der istede))

Endret av r2d290
Lenke til kommentar
1. larsern 4: du kan sikkert få try... legger deg til nå.

2. 18-åringer+ er velkomne hvis de vil... poenget var først og fremst å si ifra at vi er 17 år, og folk som er mye yngre enn det, ofte ikke er så modne...

3. nei, posten er ikke lagt ned... krisdt har jo skrevet i den....

 

ps: larsern, du må registrere deg på forumet vårt...

 

 

 

(og når det gjelder den eposten du oppga, er det noe jeg ALDRI ville ha gjort på et public forum! det finnes mange spam-botter som finner mailadresser inneholdende [et ord]@[et ord].[et ord].

 

for å redusere dette problemet, ville jeg heller skrevet mailadresse[a]hotmail.com...

(eller bare gå rett inn i forumet, og så skrive mailadressen der istede))

8937762[/snapback]

ja, jeg skjønner, men siden deres var nede hele kvelden. :)

Lenke til kommentar

1. ja, det stemmer at siden vår var nede, og jeg beklager dette. På www.refs.no står det hvorfor (dette er noe som ikke pleier å skje)

 

2. Ja vi har bf2-clan også, men vi sliter litt med å praktisere den...

 

3. Multiposting er unødvendig :/ du kan editere den første posten din.

 

 

edit: det ser ut som om siden er nede igjen :S vi jobber med saken...

Endret av r2d290
Lenke til kommentar
2. Ja vi har bf2-clan også, men vi sliter litt med å praktisere den...

 

8939491[/snapback]

Ja, vil gjærne ha folk som er gode i BF2! Har så mange som sier de er gode i CS nå... Har oppe en foreløpig rEFS BF2 server, som langt fra er ferdig slik vi vil ha den. Men den er spillbar.

Lenke til kommentar

Veldig bra søknad dette her gutta :)

Stå på, nå kommer sommerferien så mange cuper er inaktive, men når sommerenen er over kan vi ta en pcw? Besøk clanen på #Dimension.css eller www.battlestar.no/dimension

 

besøk også:

www.clanbase.com er en egen norsk 5on5 defuse lader.

http://www.caleague.com/ En kjempe stor liga, vet ikke hvordan den fungere enda. skal se på den nærmere etter sommerferien ;)

#norge.css @ QUakenet, der du kan søke etter matcher med norske claner. Finne mixer osv

 

GL :)

 

ps: bf2 begynner desverre å bli dødt etter hva jeg har sett på forum. Bf 2142 kom aldri noen vei, det neste store som mange bf2 claner skal begynne med er Quakewars.

 

http://www.quakewars.no/ Bra norsk side som omhandler quakewars

http://www.enemyterritory.com/ Hovedsiden til spillet

Lenke til kommentar
Kan dere gi dere med og spamme hotmail'n min ?? jeg gidde de msn min for try og nå får jeg over 10 mails om dagen som de vidresender fra en møkka side!! KAN DERE STOPPE MED DET FFS ?!?!

9021252[/snapback]

jeg bir også spamma no jævlig, etter i natt hadde jeg 20 stk. hehe, det er lett å slette, men dritkjipt!

Lenke til kommentar

FAEN TA DERE PÅ REFS! etter jeg ga dere msn adressen min har jeg fått spamm hele dagen. Og nå har en trojaner ødelagt hele jævla steam , kan ikke kjøre en dritt nå. Har reinstalert alle spillene og Steam 2 ganger, men ikke til noe nytte. Må mest sannsynligvis Reformatere pcn. Dere er så jævla kjipe.

 

og folk, ikke apply til dem, dere kommer bare til å få en masse dritt på emailn deres. :no:

Lenke til kommentar

denne posten er verdt å besøke, om dette problemet

FAEN TA DERE PÅ REFS! etter jeg ga dere msn adressen min har jeg fått spamm hele dagen. Og nå har en trojaner ødelagt hele jævla steam , kan ikke kjøre en dritt nå. Har reinstalert alle spillene og Steam 2 ganger, men ikke til noe nytte. Må mest sannsynligvis Reformatere pcn. Dere er så jævla kjipe.

 

og folk, ikke apply til dem, dere kommer bare til å få en masse dritt på emailn deres.  :no:

9029298[/snapback]

keeperno, det er akkurat lagt ut en post under PC-spill der det blir snakket om dette spam og virus på steam problemet, gå inn der! :yes:

Endret av larsern4
Lenke til kommentar
Kunne vært interessant. Spillt CS 1.6 nå i 3 år, og kjøpte meg source igår. Så har vel litt skills skal det sies.

Jeg er nå 18.

 

Er dette som keeperno sier er sant?

9029423[/snapback]

det er ikke sikkert at det er rEFS sin skyld, men ja, jeg får ihverfall spam og virusfeilmelding når jeg åpner css/cs osv nå, startet i dag.... :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...