Gå til innhold

CS:S-clan søker aktive og gode spillere


Anbefalte innlegg

FAEN TA DERE PÅ REFS! etter jeg ga dere msn adressen min har jeg fått spamm hele dagen. Og nå har en trojaner ødelagt hele jævla steam , kan ikke kjøre en dritt nå. Har reinstalert alle spillene og Steam 2 ganger, men ikke til noe nytte. Må mest sannsynligvis Reformatere pcn. Dere er så jævla kjipe.

 

og folk, ikke apply til dem, dere kommer bare til å få en masse dritt på emailn deres.  :no:

9029298[/snapback]

 

Nå syns jeg du er litt rask i beskyldningene her

 

La oss se på 2 ting som ikke er smart på internet:

 

1. Gi bort privat mail til folk på internet (2 emailer er tingen, eller mer en det)

 

2. Åpne vedlegg fra noe som åpenbart er spam/virus/osv

 

Jeg har selv fått disse spam mailene og siden jeg har noe vett (liker å tro det iallefall) har jeg ikke åpnet dem, bare slettet dem. har ikke fått noe problemer selv så dette er selvpåført skade som kun du er skyld i.

 

-Solbærtoddy moderator @ refs.no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
FAEN TA DERE PÅ REFS! etter jeg ga dere msn adressen min har jeg fått spamm hele dagen. Og nå har en trojaner ødelagt hele jævla steam , kan ikke kjøre en dritt nå. Har reinstalert alle spillene og Steam 2 ganger, men ikke til noe nytte. Må mest sannsynligvis Reformatere pcn. Dere er så jævla kjipe.

 

og folk, ikke apply til dem, dere kommer bare til å få en masse dritt på emailn deres.  :no:

9029298[/snapback]

 

Nå syns jeg du er litt rask i beskyldningene her

 

La oss se på 2 ting som ikke er smart på internet:

 

1. Gi bort privat mail til folk på internet (2 emailer er tingen, eller mer en det)

 

2. Åpne vedlegg fra noe som åpenbart er spam/virus/osv

 

Jeg har selv fått disse spam mailene og siden jeg har noe vett (liker å tro det iallefall) har jeg ikke åpnet dem, bare slettet dem. har ikke fått noe problemer selv så dette er selvpåført skade som kun du er skyld i.

 

-Solbærtoddy moderator @ refs.no

9029834[/snapback]

 

 

 

Okei: for å ha EN ting klart, så er ikke dette problemet med spam egentlig vår skyld... Jeg vil likevel ta meg tid til å forklare hva som har skjedd, og deretter skal jeg fikse problemet (så ikke bli redd dere for dette når/hvis dere skal søke...

 

først vil jeg bare svare deg på de to spørsmålene som ble stilt ovenfor:

1. Jeg er helt enig i at det er dumt av dere som har lagt mailen deres på internett for å gi oss oppmerksomheten. Hvis du uansett ønsker å legge ut mail-adressen din, bør du bytte ut "@" med "[a]" eller liknende...

 

 

Nå skal jeg fortelle hva som har skjedd: Jeg har ved en (og BARE en) anledning vært så smart at jeg har laget en post på hjemmesiden vår (som er lagt ut på google, så det er derfor MANGE spam-botter som er innom daglig) der jeg har skrevet mailadressen dere skal skrive til hvis dere har spørsmål (ja jeg var så dum at jeg brukte "@", men det en stund før jeg forstod hvor mange spam-botter som finnes).

 

Grunnen til at det er så mange som har fått spam, er fordi jeg i senere tid bestemte meg for å legge alle sin mail-adresse som "domene" for denne mail-adressen (sånn at jeg bare trengte å skrive til EN person for å gi en post til alle).

 

Resten av historien er vel ganske selv-forklarende...

 

Grunnen til at det har tatt så lang tid før jeg har gjort noe med dette, er fordi spam-filteret i min mail-boks er ganske bra, så jeg legger ikke merke til at jeg får spam (de legges i en egen spam-liste).

 

Jeg skal nå legge over alle som var i denne mail-listen, til en ny mail-adresse som jeg ikke sier høyt hva er (for å slippe flere spam-botter :love: ), og jeg håper at dere kan tilgi oss for denne "lille" ulykken. Dere vil forhåpentligvis fra og med IDAG slutte å få spam fra denne mail-adressen :thumbup:

 

 

edit: beklager spesielt til deg keeperno: det virker som at du har vert litt ekstra uheldig her... Vil bare nevne gjenta at vi ikke kan påta oss skylden for at en spam-bot har sett mailadressen vår, og deretter sendt dere spam. Jeg vil også støtt solbær-toddy på det med at man IKKE skal åpne opp mailer, selvom det er fra folk du kjenner, for de (alså vi) har ikke alltid kontroll over hva som blir sendt, og derfor bør du ikke OVERHODE åpne poster der topicen virker som spam...

Endret av r2d290
Lenke til kommentar

For å presisere. Det var snakk om en epostliste som gjorde at alle mail som ble sendt til en adresse ble videresendt til alle i klanen. Dette var en standardadresse som enten noen har gjettet seg fram til eller snappet opp på internett. Uansett er nå den epostlisten slettet, og ingen private mail har blitt publisert, så det skal være slutt på spammen nå.

Etter det jeg har hørt om steam problemet, tror jeg dette kan være problemet.

 

EDIT: Fikset en leif

Endret av sindreij
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...