Gå til innhold

Pris på side


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden følger selvfølgelig dagens standarder.

 

Publiseringsløsningen er meg. Dvs at jeg skal ordne med siden når det trengs.

 

Jeg har ikke sagt at det er for hvor mye jeg har betalt for programvarene jeg bruker for å lage siden.

 

Noen idéer for hvor mye jeg kan ta? Ser at folk som jobber med dette tar seg rimelig bra betalt, og disse sidene de lager trenger nødvendigvis ikke å være så ekstremt avanserte.

Lenke til kommentar

Lager du kun en plain HTML-side eller er det noe serverside i det hele tatt?

Med tanke på at det ikke er noe publiseringssystem er det vel begrenset hvor mye du kan ta fordi de som skal kjøpe siden av deg fortsatt er 120% avhengige av deg for å få noe innhold i det hele tatt. Du kan selvsagt ta deg betalt for å ha laget designet, og hvor mye det blir kommer jo svært an på hvor lang tid du har brukt på siden, og hvor bra koden er skrevet. Er det f.eks mulig å redesigne/realigne siden bare ved å endre .css-filen? Hvor mye du kan ta bestemmes av et helhetlig inntrykk de som bruker siden får. Det må være gjennomført bra for at man skal kunne ta seg bra betalt

Lenke til kommentar

Takk for et bra innlegg.

 

Bedriften jeg lager hjemmeside for er et familiekontor. De har ikke behov for å fikse på hjemmesiden veldig ofte siden det skal for det første bare være en informasjonsside. Sjefen for bedriften er interresert i at jeg skal ordne med siden når det trengs, og det er ikke så veldig ofte.

 

Det dem er interresert i er en litt finere side enn deres gamle laget i Frontpage som ser helt forferdelig ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...