Gå til innhold

Twisted Wishes Tråden

Anbefalte innlegg

• 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsket ditt går i oppfyllelse, men dessverre er det en robot som blir ødelagt når du tar den med deg i dusjen.

Jeg ønsker meg massasje.

Skrevet

Ønsket ditt blir oppfylt, men massøren er en hardhendt person som gir deg mer smerte enn velvære under massasjen.

Jeg ønsker meg en av de nåværende toppmobilene.

Skrevet

Ønsket ditt blir oppfylt, men du får millioner av dem og hele huset ditt blir overfylt slik at du må flytte.

Jeg ønsker meg en søt katt.

Skrevet

Ønsket ditt blir oppfylt, men katten er rabiat og prøver å klore ut øynene dine hver gang den får sjansen.

Jeg ønsker meg en Darth Vader-maske.

Skrevet

Du blir sunn og sprek, men dessverre overtrener du og dør pga. overanstrengt hjerte.

Jeg ønsker at jeg kunne finne en diamant et random sted ved å grave i jorda.

Skrevet

Du finner diamanten i hagen din. Dessverre blir den innkrevd av den norske stat, mens du ender opp med en bitteliten finnerlønn.

Jeg ønsker en ny barbermaskin

Skrevet

Du får en, men dårlig kvalitetskontroll gjør at den ikke fungerer.

Jeg ønsker at jeg hadde en superevne.

Skrevet

Du har en superevne. Men dessverre er det ingen som sier til deg hva du må gjøre for å aktivere den.

Jeg ønsker å bli kvitt negative tanker.

Skrevet

Ønsket ditt blir oppfylt, men den blir så lang og tung at den faller av og du sitter igjen med 10 cm.

Jeg ønsker meg en skikkelig stasjonær gaming-pc med det beste av komponenter til 50.000.

Skrevet

Du får det. Dessverre får den deg til å aldri forlate huset. Du blir derfor overvektig og dør av hjertestans. RIP Macverk.

Jeg ønsker å grille.

Skrevet (endret)

Du får grille, men du sovner fra grillen og all maten du griller blir svartbrent og uspiselig.

Jeg ønsker meg en privat kinovisning på neste Star Wars-film i 2019.

Endret av Lord MacVerk
Skrevet

Du blir sendt dit, men flyet ditt roter seg bort i en storm og styrter og du havner på en øde øy langt borti gokk.

Jeg ønsker meg en superevne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...