Gå til innhold

Noka E65 - Får ikke installert temaer


Anbefalte innlegg

Har en Nokia E65, og har problemer med å få installert fargetema.

 

Da den var ny, klarte jeg fint å få lastet ned og installert orgininale fargetema fra Nokias WAP-sider.

 

Så, av en eller annen grunn, forsvant disse fra minnekortet, og jeg ville installere dem på ny.

 

Nå lar dette seg ikke gjøre. Temaene lastes ned, jeg velger plassering (tlf. eller minnekort) og installasjonen starter. Så går det en stund, og en feilmelding om at installasjonen ikke kan fullføres dukker opp. Satan!

 

Har prøvd å installere både på telefon og minnekort. Har prøvd via WLAN og WAP. Samma F. Det funker ikke.

 

Andre som har hatt problemer med dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en Nokia E65, og har problemer med å få installert fargetema.

 

Da den var ny, klarte jeg fint å få lastet ned og installert orgininale fargetema fra Nokias WAP-sider.

 

Så, av en eller annen grunn, forsvant disse fra minnekortet, og jeg ville installere dem på ny.

 

Nå lar dette seg ikke gjøre. Temaene lastes ned, jeg velger plassering (tlf. eller minnekort) og installasjonen starter. Så går det en stund, og en feilmelding om at installasjonen ikke kan fullføres dukker opp. Satan!

 

Har prøvd å installere både på telefon og minnekort. Har prøvd via WLAN og WAP. Samma F. Det funker ikke.

 

Andre som har hatt problemer med dette?

8705311[/snapback]

 

Jeg fikk samme feil, ville ikke installere grunnet sertifikat feil. Da funket følgende løsning flott:

Meny ->Progam behandling->[Valg]->Innstillinger->Endre deretter [Prog.vareinstallering] til [alle] istedet for [kun signerte].

Lenke til kommentar
Har en Nokia E65, og har problemer med å få installert fargetema.

 

Da den var ny, klarte jeg fint å få lastet ned og installert orgininale fargetema fra Nokias WAP-sider.

 

Så, av en eller annen grunn, forsvant disse fra minnekortet, og jeg ville installere dem på ny.

 

Nå lar dette seg ikke gjøre. Temaene lastes ned, jeg velger plassering (tlf. eller minnekort) og installasjonen starter. Så går det en stund, og en feilmelding om at installasjonen ikke kan fullføres dukker opp. Satan!

 

Har prøvd å installere både på telefon og minnekort. Har prøvd via WLAN og WAP. Samma F. Det funker ikke.

 

Andre som har hatt problemer med dette?

8705311[/snapback]

 

Jeg fikk samme feil, ville ikke installere grunnet sertifikat feil. Da funket følgende løsning flott:

Meny ->Progam behandling->[Valg]->Innstillinger->Endre deretter [Prog.vareinstallering] til [alle] istedet for [kun signerte].

8707503[/snapback]

 

Takk fort svaret! Har vært inne og endret det du sa, men temaer kan fremdeles ikke installeres.

 

Har prøvd å laste ned bilder og ringetoner uten problemer, men de skal jo ikke installeres.

 

Forbaska irriterende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...